“Hyggelig og god opplevelse ”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en veldig hyggelig opplevelse og spiste god mat. Fiskesuppen var kjempegod med mye fisk. Fish & chips og bacalao like så, det samme var burgeren. Kan absolutt anbefales!
Bordbestilling er et must, men ikke via telefon, for den svarer de ikke... og det var litt lenge å vente på maten (de varslede 30 min ble til nesten en time).

Takk, BKAOslo

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service og dårlig mat. Ventet 10 minutter før det dukket opp en kelner som kunne vise oss til vårt forhåndsbestilte bord. Deretter tok det nye 20 minutter hvor vi til slutt måtte be om å få menyen, og bestille drikke.
Tørrfisk ble anbefalt sammen med fiskesuppe. Mat helt ok, men ikke verdt 335,- for tørrfisken.
Toalettet rant over med papir på herretoalettet, og Antibac var tom.
Servitørene er unge og mangler helt klart opplæring.
Skuffende. Og nei, det var ikke fult i restauranten.

Takk, FamHaaland
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, dårlig og elendig service.
Vi ble på forhånd varslet om at det var lenge og vente på maten, ca 50minutter. Dette var greit for oss da vi hadde tid.
Dessverre tok det 70min før vi fikk mat. Vi spisere blåskjell. Disse var ikke nesten gode. I bestefar smakløse og kjedelige.
Det var ingen som fulgte oss opp og jeg angrer på at vi ikke bare gikk da ingen på bordet ville spise opp. Etter 20minuter venting på å få tak i servitør, som gjentatte ganger sa de ville komme måtte jeg gå innenfor baren og presse meg på for å få betalt. Angrer igjen på at vi ikke bare gikk uten og betale.

Spis heller middag på kebabsjappa

3  Takk, ovrebo
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god stemning. De hadde veldig mye å gjøre, masse kø og fulle avdelinger men de var hyggelige og effektive. Anbefaler maten her!

Takk, aninek2017
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Måtte be om meny. Kelner kom aldri, følte vi ble ignorert. Ba om å få bestille, fikk beskjed om at ventetid for maten var 40 min, noe som var standardsvar til alle. Ventet 50 min på maten. Den var god nok. Laaaang lunsj...

Takk, TrailBlazer369091

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!