“Fantastisk god mat og atmosfære.”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk god mat og atmosfære. Vi spiste blåskjell, fiskesuppe og hamburger. Alle var svært fornøyde.

Takk, lofotjent

Anmeldt 30. juli 2020

Bra atmosfære og rask og god service når man først kom inn dørene. Vi måtte vente lenge for å få bord og vi opplevde at servitørene ignorert oss mens vi stod og ventet. Vi stod i kø opptil 15min, det var ledige bord og alle servitørene så at det var mange i kø, men de ignorerte oss. Har forståelse for at det var travelt og mye folk, men et anerkjennende nikk eller en liten «kommer snart» fra servitørene hadde gjort opplevelsen mye bedre.

Takk, NinaB234566789214
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Dette er den beste restauranten av de 9 vi har besøkt i Lofoten i sommer. Vi ( familie på 3) har hatt en ukes rundreise og bodd forskjellige steder og har hatt beste opplevelse på Bacalao i Svolvær.
Blåskjell var høydare. Burgerne (unntatt vegetar som vi ikke har smakt) er meget bra. Øl utvalget kunne nok vært bedre men de hadde bra utvalg i forhold til mat.
Fiskesuppen var utmerket.
Baccalao var meget god og er ikke en rett jeg bestille ofte så har begrenset sammenligningsgrunnlag

Remulade var topp.

Betjening positiv og vennlig.

Vi hadde bestilt bord og tror det er lurt i ferie tid.

Perfekt beliggenhet. Fornuftige priser.

Vi spiste ikke dessert.

Takk, HenrikSteenH2
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god tørrfisk med tilbehør! Bra service og bra øl Lofoten og svolvær har alt! Spis din tørrfisk på bacalao

Takk, 715rogere
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Basert på anmeldelsene på TripAdvisor valgte vi å spise lunsj her.
Etter å ha fått tildelt et bord ble vi bedt om å flytte oss, og vi måtte flytte alt av glass og bestikk selv til det nye bordet.
Jeg spiste rekesandwich og spurte om det var ferske reker. Fikk til svar at det i alle fall ikke var reker i lake. Vel.. Det var et rekesmørbrød med reker i lake. Ikke spesielt god på smak. Kjæresten spiste omelett som var ok.
Overpriset og lang ventetid på maten. Vi betalte ca kr 310,- for våre to retter, uten drikke.
Prøv heller noen andre plasser i Svolvær - dette stedet er ikke verdt det.

1  Takk, elinlarsenb

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!