“Veldig hyggelig betjening”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære. Svært hyggelig betjening og god service. De var raske med å se oss og ta imot bestilling. Maten var svært god.

Takk, sofiepinkney

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God bacalao og godt øl brygget til restauranten. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Populært sted med både inne og uteservering, har varmelamper og trapper. Restauranten ligger fint til på brygga. Kan anbefales

Takk, karenmarieh
Anmeldt 7. juli 2021

Vi hadde hørt mye bra om restauranten på forhånd, så booket bord. Lokalene var fine - men det var dessverre alt. Da vi kom ble vi vist til bordet vårt, og bestilte samtidig to pils. Disse kom aldri. Vi måtte selv spørre etter meny, da ingen viste interesse for å komme med dette til oss. Da vi endelig fikk tak i en av servitørene (som forøvrig gikk forbi oss flere ganger da vi satt lett tilgjengelig til) kom både pils og meny. Deretter var det heller ingen som tok bestillingen vår før vi til slutt klarte å huke tak i en annen servitør. Mens vi satt der la vi merke til flere andre som måtte gå til baren for å bestille, eller som etterlyste servitørene. Først da vi var ferdige med å spise - en time etter vi satt oss - tok en av servitørene kontakt med OSS, da for å rydde av bordet. Vi følte oss rett og slett usynlige der vi satt, fra start til slutt. Servitørene var totalt fraværende. De hadde ingen kontroll og brydde seg ikke om gjestene. Veldig skuffet over besøket, da maten heller ikke var noen høydare. Synd de tar gjestene sine for gitt på denne måten. Kommer ikke til å anbefale restauranten videre til bekjente som skal besøke Svolvær senere i sommer.

1  Takk, johannamD8714BI
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Hadde lyst på Bacalao og da var det naturlig å besøke stedet med samme navn. Vi besøkte stedet tidlig ettermiddag og det var supre ansatte som gjorde besøket til en fin opplevelse. Bacalaoen var super og smaksrik. Anbefales

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, torem491
Anmeldt 8. juni 2021

Vi har bestilt bord og kommer inn i restauranten. Tre personer står bak baren, ingen ser i vår retning, Vi er de eneste kundene i hele restauranten. Vi rusler rundt og ser på navnene på reservasjonene ved bordene. Finner til slutt vårt bord (står navn på et lite kort) setter oss ned og venter på at en servitør skal komme for å gi oss meny og ta bestilling. Vi sitter ved bordet i rundt 15 minutter, Vi får ikke øyekontakt med noen i baren og ingen kommer til bordet for å spørre hva vi vil ha. Til slutt må jeg heve stemmen og spørre om det er service ved bordet, eller om vi må bestille i baren. Da kommer omsider en person med menyen og spør hva vi vil ha. Bestilte entrecote, den var ok og stekt i hht mine preferanser.

Takk, W7278BQdinah

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!