“Greit nok, men..”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 19. juli 2021

Måtte vente opp til 50 minutter før maten kom på bordet, maten smakte ok, ble også feil med betalingen, betalte mer enn hva vi hadde spist og drukket for. Dette ble rettet opp i. Servitørene gjorde jobben sin, men kanskje dere burde ansette flere servitører?

Takk, 680maritae

Anmeldt 13. juli 2021

Hadde lest på forhånd at noen ikke var fornøyd med verken service eller mat, men dette ble gjort til skamme da vi var der. Maten (bacalao) var nydelig (men bruk sorte oliven, ikke grønne!) og servicen var utmerket. Vi satt lenger enn vi tenkte, og avsluttet med en perfekt GT.

Takk, MikkElli13
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Ufattelig dårlig service og uengasjerte ansatte. 15 minutter etter ankomst var vi fortsatt ikke sett av betjeningen. Vi fant menyen selv på telefonen og etter endelig å ha fått vinket til oss en servitør fikk vi bestilt. Etter en drøy halvtime kom den ene retten til min samboer, jeg fikk ingenting. Bestikk manglet og servitør overså dette og stilte heller ikke spørsmål om hva jeg hadde bestilt. Etter 20 minutter hadde min samboer spist ferdig sin varme rett, jeg etterlyste min etter ca 10 minutter. Min bestilling var glemt. Etter nye 10 minutter kom denne, riktignok med en beklagelse. Jeg spiste ferdig og vi bad om å få betale. Vi gav klart uttrykk for vår misnøye og hadde faktisk forventet et avslag, men nei. De haddw problemer med kassa var beskjeden vi fikk!
Styr unna dette stedet, sure, uinteresserte ansatte som ikke viser snev av servicevilje/evne overfor kundene. Vi observerte flere som selv måtte hente menyer, rope for å få oppmerkdomhet osv!

Takk, 793berntd
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra atmosfære. Svært hyggelig betjening og god service. De var raske med å se oss og ta imot bestilling. Maten var svært god.

Takk, sofiepinkney
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

God bacalao og godt øl brygget til restauranten. Svært hyggelig og serviceinnstilt betjening. Populært sted med både inne og uteservering, har varmelamper og trapper. Restauranten ligger fint til på brygga. Kan anbefales

Takk, karenmarieh

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!