“God Bacalao og hyggelig betjening.”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kom inn 3 minutter før kjøkkenet stengte. Personalet ordnet mat og var veldig serviceinnstilt og hyggelige! Anbefaler tørrfisk eller Bacalao.

Takk, 265filipe

Anmeldt 28. juli 2021

Vi spiste vår første middag i lofoten her. Alle ønsket fish&chips og den var veldig god. God atmosfære, hyggelig betjening, rene toaletter og plassering med utsikt. Kunne se Svolværgeita fra bordet.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant med veldig god stemning sentralt på havna i Svolvær. Veldig god bacalao serveres her, men de har også andre fiskeretter og kjøttretter. Det kan lønne seg å bestille bord da stedet er svært populært. Det var travelt når vi var der og vi måtte vente litt på maten. Kelneren vår holdt oss oppdatert hele veien og gjorde til at ventetida ble hyggelig.

Takk, HanneP501
Anmeldt 19. juli 2021

Måtte vente opp til 50 minutter før maten kom på bordet, maten smakte ok, ble også feil med betalingen, betalte mer enn hva vi hadde spist og drukket for. Dette ble rettet opp i. Servitørene gjorde jobben sin, men kanskje dere burde ansette flere servitører?

Takk, 680maritae
Anmeldt 13. juli 2021

Hadde lest på forhånd at noen ikke var fornøyd med verken service eller mat, men dette ble gjort til skamme da vi var der. Maten (bacalao) var nydelig (men bruk sorte oliven, ikke grønne!) og servicen var utmerket. Vi satt lenger enn vi tenkte, og avsluttet med en perfekt GT.

Takk, MikkElli13

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!