“Venting”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 2. august 2021

Fin restaurant med god beliggenhet. Bacalaoen var god.
Ventet lenge på bord pga stor pågang. Da vi omsider fikk tildelt bord, ble vi tydeligvis glemt. Flere ansatte passerte bordet der vi ventet. Etter 25 min ved bordet fikk vi endelig stoppet en servitør for bestilling. Det er nok mulig å gjøre dette mer effektivt, enn det som ble prestert her. Men bacalaoen var så god at det veier opp litt for all ventingen.

Takk, Jafanja

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kom inn 3 minutter før kjøkkenet stengte. Personalet ordnet mat og var veldig serviceinnstilt og hyggelige! Anbefaler tørrfisk eller Bacalao.

Takk, 265filipe
Anmeldt 28. juli 2021

Vi spiste vår første middag i lofoten her. Alle ønsket fish&chips og den var veldig god. God atmosfære, hyggelig betjening, rene toaletter og plassering med utsikt. Kunne se Svolværgeita fra bordet.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Koselig restaurant med veldig god stemning sentralt på havna i Svolvær. Veldig god bacalao serveres her, men de har også andre fiskeretter og kjøttretter. Det kan lønne seg å bestille bord da stedet er svært populært. Det var travelt når vi var der og vi måtte vente litt på maten. Kelneren vår holdt oss oppdatert hele veien og gjorde til at ventetida ble hyggelig.

Takk, HanneP501
Anmeldt 19. juli 2021

Måtte vente opp til 50 minutter før maten kom på bordet, maten smakte ok, ble også feil med betalingen, betalte mer enn hva vi hadde spist og drukket for. Dette ble rettet opp i. Servitørene gjorde jobben sin, men kanskje dere burde ansette flere servitører?

Takk, 680maritae

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!