“Deilig bacalao og blåskjell 👍🏻”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell ,bacalao og fish & chips . mange gode smaker i bacalaoen og blåskjell rettten .
Servitørene var hyggelige og vi fikk maten ganske kjapt.

Takk, Mori F

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste bacalao, smakte veldig bra. Trivelige servitører et trivelig sted å spise. Vi er fra Skien på ferie i Lofoten 5 dager.

Takk, josteinw489
Anmeldt 4. august 2021

Vi ble ståene å vente en god stund i døra før noen kom bort for å vise oss til bordet. Vi ble forbigått av flere servitører som ignorerte at vi stod der. Vi måtte tilslutt huke tak i en som svarte småfrekt at hun ikke hadde noe med bordsettingen å gjøre, men at hun som hadde ansvaret hadde mye å gjøre. Greit nok det, men det var hele tonen og svaret i møte med nye gjester vi reagerte på. Når vi endelig fikk bord satt vi lenge å ventet før noen tok bestillingen vår. Nabobordet ble helt glemt og måtte gå opp til baren for å få kontakt og menyer.
Bacalaoen var god, men servicen var elendig!

Takk, 780truder
Anmeldt 2. august 2021

Fin restaurant med god beliggenhet. Bacalaoen var god.
Ventet lenge på bord pga stor pågang. Da vi omsider fikk tildelt bord, ble vi tydeligvis glemt. Flere ansatte passerte bordet der vi ventet. Etter 25 min ved bordet fikk vi endelig stoppet en servitør for bestilling. Det er nok mulig å gjøre dette mer effektivt, enn det som ble prestert her. Men bacalaoen var så god at det veier opp litt for all ventingen.

Takk, Jafanja
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Kom inn 3 minutter før kjøkkenet stengte. Personalet ordnet mat og var veldig serviceinnstilt og hyggelige! Anbefaler tørrfisk eller Bacalao.

Takk, 265filipe

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!