“Anbefales.”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En veldig bra opplevelse. Spiste tørrfisken som var veldig god. Anbefales. Svært hyggelig betjening som var veldig oppmerksomme og vi følte oss godt ivaretatt.

Takk, Kirsti S

1923 av 1 079 anmeldelser

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Go mat, god service, god vin, likte veldig godt bacalao, hamburger var veldig god og vi var veldig fornøyd! Takk for god service

Takk, sandralO5429OK
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell ,bacalao og fish & chips . mange gode smaker i bacalaoen og blåskjell rettten .
Servitørene var hyggelige og vi fikk maten ganske kjapt.

Takk, Mori F
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste bacalao, smakte veldig bra. Trivelige servitører et trivelig sted å spise. Vi er fra Skien på ferie i Lofoten 5 dager.

Takk, josteinw489
Anmeldt 4. august 2021

Vi ble ståene å vente en god stund i døra før noen kom bort for å vise oss til bordet. Vi ble forbigått av flere servitører som ignorerte at vi stod der. Vi måtte tilslutt huke tak i en som svarte småfrekt at hun ikke hadde noe med bordsettingen å gjøre, men at hun som hadde ansvaret hadde mye å gjøre. Greit nok det, men det var hele tonen og svaret i møte med nye gjester vi reagerte på. Når vi endelig fikk bord satt vi lenge å ventet før noen tok bestillingen vår. Nabobordet ble helt glemt og måtte gå opp til baren for å få kontakt og menyer.
Bacalaoen var god, men servicen var elendig!

Takk, 780truder

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!