“Helt greit”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Grei nok mat tok veldig lang tid før vi fikk maten. Personal var veldig hyggelig men en ung gutt mente at det var så mye å gjøre at vi måtte vente med å bestille mere vin, men det ble fanget opp så vi fikk bestilt.

Takk, heidifigge

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En veldig bra opplevelse. Spiste tørrfisken som var veldig god. Anbefales. Svært hyggelig betjening som var veldig oppmerksomme og vi følte oss godt ivaretatt.

Takk, Kirsti S
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Go mat, god service, god vin, likte veldig godt bacalao, hamburger var veldig god og vi var veldig fornøyd! Takk for god service

Takk, sandralO5429OK
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Vi bestilte blåskjell ,bacalao og fish & chips . mange gode smaker i bacalaoen og blåskjell rettten .
Servitørene var hyggelige og vi fikk maten ganske kjapt.

Takk, Mori F
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Spiste bacalao, smakte veldig bra. Trivelige servitører et trivelig sted å spise. Vi er fra Skien på ferie i Lofoten 5 dager.

Takk, josteinw489

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!