“God mat og service”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 7. september 2021

Vi var en venne gjeng på 14 stk som spiste fiskesuppe og den kan anbefales på det sterkeste det var også mulighet for påfyll hvis det ikke ble nok. Personalet fremstår som profesjonelle og hyggelige. Prisene er der de skal være både på mat og drikke.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Sprocket66

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med både mat, lokalet og ansatte! Hyggelig ungfyr som var på jobb som ikke trengte å gjøre så mye utav seg da han bare var et hyggelig vesen, lagde også bra drinker! Kan anbefale bacalaoen på det sterkeste, masse smak og en del spicy å

Takk, tovebrelum
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Grei nok mat tok veldig lang tid før vi fikk maten. Personal var veldig hyggelig men en ung gutt mente at det var så mye å gjøre at vi måtte vente med å bestille mere vin, men det ble fanget opp så vi fikk bestilt.

Takk, heidifigge
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

En veldig bra opplevelse. Spiste tørrfisken som var veldig god. Anbefales. Svært hyggelig betjening som var veldig oppmerksomme og vi følte oss godt ivaretatt.

Takk, Kirsti S
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Go mat, god service, god vin, likte veldig godt bacalao, hamburger var veldig god og vi var veldig fornøyd! Takk for god service

Takk, sandralO5429OK

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!