“Dårlig velkomst”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Ble ikke møtt i døra som skilter tilsa, og gikk derfor til barområdet for å spørre etter bord. Ble møtt på en lite hyggelig måte, og følte oss ikke velkommen da vedkommende sa bordene ikke var ryddet og det ville ta lang tid. Valgte å gå til naboresturanten.

Takk, mariabU4691FN

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Kanakje Norges dårligste veganske burger. Pattien var frysevare som var varmet opp og smakte vondt. Thousand Island gjorde ikke saken bedre, og hele burgeren var en stor skuffelse. Pommes frittes var mer smult enn potet og ble liggende. Hadde jeg ikke vært ekstremt sulten hadde jeg nok bare latt all mat ligge.

Takk, andreasn41
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med god mat. Litt kjedelig fish and chips (salat som fulgte med hadde en forferdelig olje over seg). Ligger fint til ved kaien midt i sentrum. Tørrfisk tallerken var visst god, det samme var burger.

Takk, metannika
Anmeldt 7. september 2021

Vi var en venne gjeng på 14 stk som spiste fiskesuppe og den kan anbefales på det sterkeste det var også mulighet for påfyll hvis det ikke ble nok. Personalet fremstår som profesjonelle og hyggelige. Prisene er der de skal være både på mat og drikke.

Takk, Sprocket66
Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med både mat, lokalet og ansatte! Hyggelig ungfyr som var på jobb som ikke trengte å gjøre så mye utav seg da han bare var et hyggelig vesen, lagde også bra drinker! Kan anbefale bacalaoen på det sterkeste, masse smak og en del spicy å

Takk, tovebrelum

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!