FindHotelUSD 113
eDreamsUSD 113
ZenHotels.com
Lol.travel
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig sted med fantastisk utsikt og beliggenhet.
Luftige rom med god størrelse.
Rent og hyggelig.
Skal man på Fin felles terasse der man kan nyte kveldene.
Skal man til Svolværgeita er dette det beste utgangspunktet.
Betjeningen var veldig hyggelig og hjelpsom.
Vi kommer tilbake.

Romtips: Gratis parkering
Takk, 968odda
Anmeldt 11. juli 2021

Flotte, rene og velutstyrte rom. Velger en rom uten kjøkken, kan en benytte et stort felles kjøkken med flere store spisebord. En diger felles terasse med grill. Kort vei til sentrum og flott turterreng. Stille rolig sted med hyggelig personale. Kan absolutt anbefales.

Romtips: Alle rom er stille og rolig med god utsikt.
Takk, torunp2021
Anmeldt 6. juni 2021

Vi var veldig fornøyde med rorbuen vi bodde i. For en gjeng på fem voksne var det god plass. Kjøkken og bad er nyoppusset, rorbuen er pent innredet,
og hadde det vi trengte av utstyr. Området rorbuene ligger i har en flott utsikt. Vi kommer gjerne tilbake, og vil anbefale å leie herfra på det sterkeste.

Takk, amalieu2019
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde der i 3 netter, og fikk først et rom som vi hadde bestilt feil, og fikk oppgradert til et annet rom, med super service fra innsjekk til utsjekk. Veldig hyggelige ansatte, og vi hadde et fint opphold. De hadde også båtutleie og sykkelutleie.

Takk, 941emiliee
Anmeldt 11. august 2019

Ei fin uke her, hjemmekoselig og trivelig. Meget imøtekommende vertskap. Fullkommen opplevelse når eieren har hatt et langt liv i Lofoten og har masse kunnskap som han delte med oss. Takk for oss, vi kommer gjerne igjen. Hilsen Anne & Tomm.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, annebraten