“Den kuleste puben i Svolvær”
Anmeldelse av Styrhuset Pub

Styrhuset Pub
Vurdert som nr. 1 av 1 Barer og puber i Svolvær
Beskrivelse: Styrhuset Pub er en ekte pub, og har vaert byens uformelle motested siden sist på 1980 tallet. Styrhuset er naermest en "institusjon" i Svolvaer, og er gjennom en årrekke blitt kjent som stedet der "alle motes". I "puben" kan du se fotball på storskjerm og nyte Live-musikk enkelte helger. Vi sees i puben!
Anmeldt 21. november 2018

Etter oppussingen er dette den desidert kuleste puben i Svolvær. Flott stemning, god service og perfekt for alle i alderen 18 år og oppover. Her møtes alle i alle (lovlige) aldersgrupper og er virkelig å anbefale om så du bare ønsker å ta deg ett glass vin eller øl - eller en pubtur i Svolvær by. Anbefales!

Takk, HildefromNorway
KariBoline, Guest Relations Manager på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei Hilde - tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er helt enige med deg - Styrhuset Pub er et fint møtested. Velkommen tilbake! Hilsen Kari, Styrhuset Pub

Anmeldt 21. mars 2018 via mobile enheter

Puben har en meget hyggelig atmosfære. Meget «åpent» miljø - lett å komme i kontakt med de fleste hvis man er litt utadvendt. Hyggelig og observant personale. God musikk med høy allsangfaktor. Plass til dans selv om gulvet etterhvert blei trått! Flott pub!

Takk, 795tineb
Kari A, Service og Kvalitetskoordinator på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mars 2018

Hei Tine B, tusen takk for positiv tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Hyggelig å høre at du hadde det fint hos oss under VM i Skreifiske! Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Fantastisk burger og øl meny.
God stemning
Hyggelig avslutning på uka, med å besøke puben for god mat og drikke.

Takk, Jan B

Hei Jan, tusen takk for positiv tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Hyggelig å høre at du likte burgeren vi serverer og øl-menyen. Vi er stolte av utvalget av øl vi tilbyr :-) Velkommen tilbake!

Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Imponert over servicen og den nydelige maten. Den beste hamburgeren jeg har smakt Alt hjemmelaget og delikat servert.

Takk, Opsjon

Hei Opsjon - tusen takk for positiv tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Veldig hyggelig å høre at burgeren vi serverer falt i smak. Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. mars 2018 via mobile enheter

Kjekke gutar som lagar drinkar som passar Serviceminded og hyggelige folk - fin stemning. Fotballkampar, quiz og konsertar - dei byr på alt

Takk, ToveS467
Kari A, Service og Kvalitetskoordinator på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. mars 2018

Hei Tove - tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så bra du likte pub'n vår og de som jobber der!

Reisende som så på Styrhuset Pub, så også på

Har du vært i Styrhuset Pub? Del dine erfaringer!