“Elendig pizza.”
Anmeldelse av Styrhuset Pub

Styrhuset Pub
Vurdert som nr. 1 av 1 Barer og puber i Svolvær
Beskrivelse: Styrhuset Pub er en ekte pub, og har vaert byens uformelle motested siden sist på 1980 tallet. Styrhuset er naermest en "institusjon" i Svolvaer, og er gjennom en årrekke blitt kjent som stedet der "alle motes". I "puben" kan du se fotball på storskjerm og nyte Live-musikk enkelte helger. Vi sees i puben!
Anmeldt 15. juli 2021

2 for hyggelig betjening. Spiste pizza som smakte papp og Sputnik på høytaleranlegg. Tacopizzaen var kun ukrydra kjøttdeig og paprika.

Takk, Silhol
Kari A, Marketing på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei, takk for tilbakemelding. Beklager at pizzaen ikke falt i smak. Vennlig hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Sur betjening, sur sjef. Ikke virk som du er i godt humør, da blir du fort slått ned som ubehagelig!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 102geirb
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Måtte spise her grunnet alt annet i byen var fullt, spiste kylling gryte god smak å ikke noe å klage på. God service og gjorde det lille ekstra på service .

Takk, Helene S
KariBoline, Marketing på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takk for tilbakemelding. Hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 13. januar 2020

Fin pub. Jeg bestilte 1 pizza med biff, men fikk pizza med skinke. Pizzaen var tydeligvis ferdiglaget. Den var tørr og uten smak. Rett og slett grusom. Ingen service fra kundebehandler annet enn å ta i mot betaling, skjenke opp vin og levere pizza.
Dette var meget skuffende.
Styr unna pizzaen!

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Aage J
KariBoline, Guest Relations Manager på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2020

Hei, takk for tilbakemelding. Beklager at pizzaen ikke falt i smak og at servicen ikke var på topp. Vennlig hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 8. oktober 2019 via mobile enheter

Var der i sammen med noen venner og kollegaer for å spise litt og se fotballkamp. Vi var to som bestilte mat samtidig, idet kampen startet. Den andre fikk mat etter bare en liten stund. Jeg la merke til andre som fikk mat men ikke jeg. Spurte etter maten etter 45 minutt. Da fikk jeg kjeft hos servitøren for at jeg var misfornøyd med ventetiden. Og han gav seg ikke. Forlangte at jeg skulle smile selv om maten var sen. Det har han ingen verdens ting med. Jeg sa ifra på en fin måte at jeg hadde ventet lenge. Han Ble skikkelig irritert på meg, til tross for at han hadde gjort en feil og gitt min mat til andre. Han unngikk bordet etterpå, og kom aldri og tok av bordet. Ødela hele kvelden. Han var faktisk så ufin at flere av de andre forlot. Får dog to for at maten var god. Men servicen er noe av det verste jeg har opplevd

Dato for besøk: september 2019
Takk, rjo013
KariBoline, Guest Relations Manager på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Hei, takk for tilbakemelding. Beklager opplevelsen du hadde på pub'n, det er ikke sånn vi ønsker at våre gjester skal oppleve oss. Tilbakemeldingen din blir videresendt restaurantsjef som vil følge opp med de som var på jobb den kvelden. Glad for at maten var god da du endelig fikk den. Vennlig hilsen Kari, Styrhuset Pub

Reisende som så på Styrhuset Pub, så også på

Har du vært i Styrhuset Pub? Del dine erfaringer!