“Det skulle vært en hyggelig aften i Svolvær”
Anmeldelse av Styrhuset Pub

Styrhuset Pub
Vurdert som nr. 1 av 1 Barer og puber i Svolvær
Beskrivelse: Styrhuset Pub er en ekte pub, og har vaert byens uformelle motested siden sist på 1980 tallet. Styrhuset er naermest en "institusjon" i Svolvaer, og er gjennom en årrekke blitt kjent som stedet der "alle motes". I "puben" kan du se fotball på storskjerm og nyte Live-musikk enkelte helger. Vi sees i puben!
Anmeldt 18. september 2021

Kom relativt tidlig og fant meg et bord. Etter første drinken måtte jeg gå til baren for å kjøpe en ny. Mens jeg var der kastet betjeningen jakken min som lå igjen ved bordet i vinduet for at andre kunne sitte ved bordet.

Greit nok at andre kunne sitte ved bordet der jeg satt men derfra til å bare slenge jakken min unna er å dra det vel langt. Ble bedt om å finne en plass ved et annet bord. Valgte å forlate.

Tror dette stedet trenger konkurranse da det ser ut til at betjeningen er veldig nonchalant med den trygghet at konkurransen er liten.

Kanskje en ikke nødvendig tilførelse men jeg har besøkt stedet for siste gang. Det finnes andre trivelige byer og utesteder.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Bjoernar_13
Kari A, Marketing på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Hei, takk for tilbakemelding på deres besøk hos oss. 18. september var det fortsatt bordservering, beklager at du ikke fikk bestilt ved bordet så du kunne beholdt plassen din. Nå er heldigvis alle restriksjoner opphevet og vi har plass til flere i puben. Vennlig hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 17. juli 2021

vi tok en lunsj på styrhuset i dag, vi spiste chicken Club sandwich. Veldig god med mye smak i og kom fort. Bra service og bra mat

Takk, Annikken8
Kari A, Marketing på Styrhuset Pub, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Kjøpt Irish coffee! Den var kald og ikke hadde de sugerør! Skikkelig skuffelse til 140 kroner. Tok ikke imot klage! Ikke gå hi!

Takk, LightPacker153836

Takk for tilbakemelding. Beklager opplevelsen du hadde hos oss. Vennlig hilsen Styrhuset Pub.

Anmeldt 15. juli 2021

2 for hyggelig betjening. Spiste pizza som smakte papp og Sputnik på høytaleranlegg. Tacopizzaen var kun ukrydra kjøttdeig og paprika.

Takk, Silhol

Hei, takk for tilbakemelding. Beklager at pizzaen ikke falt i smak. Vennlig hilsen Styrhuset Pub

Anmeldt 19. oktober 2020 via mobile enheter

Sur betjening, sur sjef. Ikke virk som du er i godt humør, da blir du fort slått ned som ubehagelig!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 102geirb

Reisende som så på Styrhuset Pub, så også på

Har du vært i Styrhuset Pub? Del dine erfaringer!