Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Pene rom, god beliggenhet, fantastisk mat både til frokost, lunsj og middag.Flotte konferansefasiliteter! blide og hyggelige ansatte. For en utsikt fra konferansesalen! Må bare oppleves! Gåavstand til alle aktiviteter

Takk, Lise L
KariA540, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 uker siden

Kjære Lise L, tusen takk for hyggelig tilbakemelding på våre konferansefasiliteter. Det setter vi stor pris på. Vi er også gald i utsikten fra 10. etasje :-) Velkommen tilbake! Hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd her tidligere, og hotellet er mitt førstevalg i Lofoten. Ble oppgradert til superior rom. Godt tilrettelagt for jobbreise. Frokosten er blant de beste i Norge. Og du får kaffe tilberedt av hotellets egen barrista. De samarbeider med lokalt bryggeri også, som et lite tips. Parkering i kjelleren kan være litt trang hvis det er mange biler der. Og er du riktig heldig, som jeg var, foregår det noe i kulturhuset som er under samme tak.

Takk, Baccus56
KariA540, Public Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss og setter pris på frokosten vi serverer hver dag. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 26. oktober 2018

Nydelig atmosfære, rent og pent. Enormt bra frokost. Skyhøyt nivå på service og da spesielt i ala carte. Ufattelig høyt nivå på kjøkkenet. Praktisk og velutstyrte rom. Stort pluss at man kan trene gratis som gjest på Stamina som åpner grytidlig. Lofoten er i en særklasse, her finner man roen selv når man er på jobb,

Romtips: Høyt oppe nærmest mulig et hjørne
  • Opphold: oktober 2018, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Alf-Erik E

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss, frokosten, mat & service i vår restaurant, Paleo Arctic og treningstilbudet vi har på Stamina. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 23. oktober 2018

For et utrolig flott hotell Det fremstår som nyoppusset med et flott interiør og god størrelse på rommet
Personale både i innsjekkeningen og div servitører var alle smilende og service innstilte
Frokosten var nyyydelig og alltid velfylt Så her må man legge inn ekstra tid for å få smake på mest mulig
Var også med på noe de kalte "opplevelses middag" som varte i 3 timer med show og middag Det var helt fantastisk
Dette kan jeg anbefale på det sterkeste
Meget bra levert Thon - Lofoten

• Opphold: oktober 2018, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, agntorgersen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss, frokosten og opplevelsesbanketten. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Som vanlig et ypperlig opphold på Thon Lofoten Alltid velkommen med et smil bed innsjekk. Frokosten i seg selv er verdt et besøk ved hotellet, bruker alltid dette hotellet ved jobbreiser i Lofoten

Takk, Vidar H
KariA540, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Kjære Vidar H, tusen takk for hyggelig tilbakemelding på ditt opphold. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten