Gratis avbestilling frem til 03.10.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 205
119124 av 957 anmeldelser
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

En flott opplevelse fra innsjekk til avreise da vi besøkte Thon Hotel, Svolvær for en konserthelg.
Behagelig og hyggelig betjening i resepsjonen, personlig hilsen fra Direktøren på rommet, en flott matopplevelse i Hotellets restaurant der direktøren også var tilstede og en fantastisk konsertopplevelse.
Tusen takk for opplevelsen - vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, hattvika
KariA540, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Kjære kriboe, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på deres opphold hos oss, det setter vi stor pris på. Veldig hyggelig å lese at dere hadde en fin helg i Svolvær og kosa dere hos oss med god mat og konsert. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Pene rom, god beliggenhet, fantastisk mat både til frokost, lunsj og middag.Flotte konferansefasiliteter! blide og hyggelige ansatte. For en utsikt fra konferansesalen! Må bare oppleves! Gåavstand til alle aktiviteter

Takk, 615lisel
KariA540, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære Lise L, tusen takk for hyggelig tilbakemelding på våre konferansefasiliteter. Det setter vi stor pris på. Vi er også gald i utsikten fra 10. etasje :-) Velkommen tilbake! Hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Har bodd her tidligere, og hotellet er mitt førstevalg i Lofoten. Ble oppgradert til superior rom. Godt tilrettelagt for jobbreise. Frokosten er blant de beste i Norge. Og du får kaffe tilberedt av hotellets egen barrista. De samarbeider med lokalt bryggeri også, som et lite tips. Parkering i kjelleren kan være litt trang hvis det er mange biler der. Og er du riktig heldig, som jeg var, foregår det noe i kulturhuset som er under samme tak.

Takk, Sverre Gjønnes A
KariA540, Public Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. oktober 2018

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss og setter pris på frokosten vi serverer hver dag. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 26. oktober 2018

Nydelig atmosfære, rent og pent. Enormt bra frokost. Skyhøyt nivå på service og da spesielt i ala carte. Ufattelig høyt nivå på kjøkkenet. Praktisk og velutstyrte rom. Stort pluss at man kan trene gratis som gjest på Stamina som åpner grytidlig. Lofoten er i en særklasse, her finner man roen selv når man er på jobb,

Romtips: Høyt oppe nærmest mulig et hjørne
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Alf-Erik E

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss, frokosten, mat & service i vår restaurant, Paleo Arctic og treningstilbudet vi har på Stamina. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 23. oktober 2018

For et utrolig flott hotell Det fremstår som nyoppusset med et flott interiør og god størrelse på rommet
Personale både i innsjekkeningen og div servitører var alle smilende og service innstilte
Frokosten var nyyydelig og alltid velfylt Så her må man legge inn ekstra tid for å få smake på mest mulig
Var også med på noe de kalte "opplevelses middag" som varte i 3 timer med show og middag Det var helt fantastisk
Dette kan jeg anbefale på det sterkeste
Meget bra levert Thon - Lofoten

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, agntorgersen

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad for at du er fornøyd på med oppholdet hos oss, frokosten og opplevelsesbanketten. Velkommen tilbake. Hilsen Kari,Thon Hotel Lofoten