Gratis avbestilling frem til 25.09.21
Gratis avbestilling frem til 26.09.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 208
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Et nydelig hotell, utrolig hjelpsomt og hyggelig personale og det jeg tror må være den aller beste frokosten, ever. Vi ble oppgradert fra familierom til en suite med to soverom, helt uten omkostning. Frokosten har bare høydepunkter, te og kaffe i alle varianter, lokal nydelig mat, godt utvalg for allergikere, aviser og til og med is om man ønsker seg det. Personalet ser deg hilser blidt og hjelper til om det trengs. Beliggenheten er superb, kort vei til alt. Anbefales!

Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, 924linen
KariBoline, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei - tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for å høre at dere var fornøyd med både rommet og frokosten. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 10. desember 2018

Vi kom med hurtigruten om kvelden,og ble godt mottatt da vi ankom hotellet.Vi fikk anvist plass i parkeringshuset for bilen,og vi ble tildelt rom som overgikk våre forventninger.Dette gjorde vårt opphold til en fin opplevelse,sammen med et fantastisk julebordsjov.

Romtips: Høyere etasjer har mindre støy,og fin utsikt.
Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Happytour1234
KariBoline, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. desember 2018

Kjære Happytour1234, tusen takk tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Veldig hyggelig at dere er godt fornøyd med både opphold og julebordshow og at dere hadde en fin feiring! Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Var på julebord med jobben. Vi fikk rom i 8 etasje m utsikt over havna. Rommet var helt perfekt, det hadde satt en kikkert på bordet slik at man kunne se utsikten på nært hold. På kvelden var det julebord med show. Dette må oppleves helt fantastisk.
Frokosten var så og si perfekt.

Takk, Toreinar2015
KariBoline, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Tor Einar - tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for å høre at dere var fornøyd med både rommet, frokosten og julebordshowet. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ved ankomst ser man det med en gang. Det er rent, pent og hjemmekoselig. De ansatte smiler og tar imot deg på en proff måte i resepsjonen. Fikk Superior rom, noe man bør ha på business tur da det er greit med litt mer enn bare en seng. Skryt for Bose musikkanlegg på rommene, og moderne tv med Netflix. Frokosten er jo kjent fra før. Den lever opp til sitt rykte. Helt magisk morgenstemning når en flink og søt pianist spiller live. Kommer tilbake.

Takk, joakimh676
KariBoline, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

Kjære Joakim - tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Veldig godt å høre at du trives hos oss og kommer tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 21. november 2018

Fantastisk service, fra du kommer inn i resepsjonen! Gode senger og flotte rom. Fantastisk mat i restaurant Paleo Arctic samt gode drinker i Molldøra Bar og Pub inne på hotellet. Og ikke minst den ekstremt gode frokosten som blir servert - ingen over og ingen ved siden av i Lofoten som kan måle seg med Thon Hotel Lofoten.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, HildefromNorway
KariBoline, Guest Relations Manager på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Kjære Hilde - tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Glad for at du hadde et fint opphold hos oss og satte pris på maten i Paleo Arctic og drinkene i Molldøra Lounge og Bar og i Styrhuset Pub. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten