Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Hotellet ligger perfekt i sentrum/havnen. Gangavstand til alt i Svolvær sentrum.
Hadde Superior rom med fin utsikt, rommene er små, men stort nok for to.
Frokosten var som forventer MEGET bra, hyggelig utsikt til torget/havnen. Kan anbefales og kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, 547oler
KariBoline, Kundeansvarlig på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Glad for at dere hadde et fint opphold hos oss. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 27. august 2019

Ligger sentralt i Svolvær. Fint og rent rom med deilig seng, flott bad og kikkert sånn at vi kunne nyte utsikten mot havet og omkringliggende fjell. Dette, sammen med utrolig hyggelig personale og utmerket frokost gjorde at min samboer og jeg er veldig fornøydet vårt!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, AndreasN1820
KariBoline, Kundeansvarlig på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei Andreas, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for at dere hadde et fint opphold hos oss. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 12. august 2019

Hotellet ligger fint til i sentrum av Svolvær, like ved kaia til Hurtigruta og andre båter. Det er også kort vei til fine turområder.
Hotellet har hyggelig betjening, bra renhold og rommene er godt utstyrt. Til og med kikkert så man kan følge med trafikken til havs eller fjellutsikten.
Frokosten er helt fantastisk og restauranten serverer også god middag.
Ber her ved neste besøk i Svolvær.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, reidar872
KariBoline, Kundeansvarlig på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2019

Kjære Reidar, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Glad for at dere er fornøyd med oppholdet hos oss og satte pris på frokosten vi serverer hver dag. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 4. august 2019

Dette er et fint og velholdt hotell. Det finnes ulike rom og man kan oppgradere til større rom. God utsikt fra hotellet og det ligger absolutt midt i sentrum av Svolvær. Frokosten er utrolig bra. Også en fin restaurant i hotellet med god mat og god service. Tilgang til pub i samme bygget også.

Romtips: Den beste utsikten er mot havnepromenaden/torget.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Thomasjohan
KariBoline, Kundeansvarlig på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Glad for at du er fornøyd med oppholdet hos oss og satte pris på både frokosten vi serverer hver dag og maten som ble servert i restauranten vår, Paleo Arctic. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 20. juli 2019

Utmerket frokost, flott beliggenhet, positive medarbeidere. Rene rom, store nok rom(superior). Greit utgangspunkt for resten av herlige Lofoten. Fikk sett det meste av det som er å se, fin utsikt mot Svolvær geita

Romtips: best utsikt i etasje 8 og 9
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, feriehappy
KariBoline, Kundeansvarlig på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Glad for at du er fornøyd med oppholdet. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten