Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Gratis avbestilling frem til 03.10.21
ZenHotels.com
FindHotelUSD 209
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med balkong. Rommet var rent og fint. Dusjen kunne vært større, men det gikk fint. Flott utsikt. Dobbeltsengen var litt myk, og sovesofaen litt hard -så da er det litt for hver smak. Frokosten var fantastisk. Perfekt beliggenhet for alle aktiviteter i Svolvær. Anbefaler dette hotellet uten tvil!

1  Takk, Stalheim80
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte et buisness class rom på nett, i den forståelse av at det hadde utsikt mot havnen. Ingenting som tilsa noe annet pånettsiden. Ble plassert i et bygg på baksiden av selve hotellet. Bodde der to netter, og rommet ble ikke rengjort. Da vi kom tilbake etter en dag med aktiviteter manglet det toalettpapir og ingenting var gjort. Ingen beklagelse fra hotellet på dette. Har aldri opplevd maken!

Takk, 370randis

Takk for tilbakemelding. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et fantastisk bra hotell med suveren plassering på kaikanten i Svolvær, rett ved hurtigrutas anløp. Nytt, rent og funksjonelt. Hyggelig betjening. Nydelig frokost og flott hotellrestaurant. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, Rune1973

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to døgn på Thon Hotell Lofoten. Kjempeflott hotell med veldig hyggelige ansatte, både i resepsjonen og i restauranten. Selv med restriksjoner pga viruset var det ordnet på en ordentlig måte med varm mat og dele som tilhører en skikkelig hotell-frokost. Men husk å vær tidlig ute da det blir en del kø sånn ca fra kl 9 og en utover. Flotte og rene rom. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet. Blir helt klart Thon igjen neste gang vi er i Svolvær. Anbefales.

2  Takk, 662ronaldb

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fint og rent hotell. Vi fikk først et rom i 3.etasje. Rommet var rett over Styrhuset pub (føltes slik) og første natten fikk vi ikke sove før kl 03.00 pga høy musikk. Vi sa ifra og fikk heldigvis byttet rom til 4.etasje, og vi hørte ingen musikk denne natten. Tommel opp for at vi fikk bytte til tross for veldig fullt hotell. Likevel anbefaler jeg å spørre om rom fra 4.etasje og opp i helgene. Kjipt å betale masse penger for en avslappende helg på hotell, når man ikke får en god natt søvn. God frokost til tross for restriksjoner!

Takk, X4226FUkarene

Tusen takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten