Trip.com
FindHotel
ZenHotels.comUSD 241
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk Hotel med en første klasses frokost og restauran. Personalet er veldig serviceinnstilt og svært behjelpelig. Rommene er pene og veldig innbydende og mangler ingen ting. Anbefales på det sterkeste.

Takk, j0hnareh
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med balkong. Rommet var rent og fint. Dusjen kunne vært større, men det gikk fint. Flott utsikt. Dobbeltsengen var litt myk, og sovesofaen litt hard -så da er det litt for hver smak. Frokosten var fantastisk. Perfekt beliggenhet for alle aktiviteter i Svolvær. Anbefaler dette hotellet uten tvil!

1  Takk, Stalheim80

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte et buisness class rom på nett, i den forståelse av at det hadde utsikt mot havnen. Ingenting som tilsa noe annet pånettsiden. Ble plassert i et bygg på baksiden av selve hotellet. Bodde der to netter, og rommet ble ikke rengjort. Da vi kom tilbake etter en dag med aktiviteter manglet det toalettpapir og ingenting var gjort. Ingen beklagelse fra hotellet på dette. Har aldri opplevd maken!

Takk, 370randis

Takk for tilbakemelding. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Dette er et fantastisk bra hotell med suveren plassering på kaikanten i Svolvær, rett ved hurtigrutas anløp. Nytt, rent og funksjonelt. Hyggelig betjening. Nydelig frokost og flott hotellrestaurant. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, Rune1973

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bodde to døgn på Thon Hotell Lofoten. Kjempeflott hotell med veldig hyggelige ansatte, både i resepsjonen og i restauranten. Selv med restriksjoner pga viruset var det ordnet på en ordentlig måte med varm mat og dele som tilhører en skikkelig hotell-frokost. Men husk å vær tidlig ute da det blir en del kø sånn ca fra kl 9 og en utover. Flotte og rene rom. Alt i alt veldig fornøyd med oppholdet. Blir helt klart Thon igjen neste gang vi er i Svolvær. Anbefales.

2  Takk, 662ronaldb