AndersZorn
  • StayForLong
0.6 km fra Thon Hotel Lofoten
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 28. juli 2020

Perfekt plassert på torget. Utmerket restaurant (Paleo Arctic), god frokost, hyggelig bar, fin sports(fotball) pub i underetasjen. Gjennomgående hyggelig og god service. Vårt rom lå i bygget ved siden av nær puben), og var i lite , manglet utsikt og var den svakeste delen av oppholdet. Corona kø ved frokost, så vær tidlig ute..

Romtips: Unngå "annekset".
Takk, BardF_12
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Frokosten var også veldig bra. Dessverre så fant vi rutinene på renhold ikke tilfredsstillende. Vi hadde to rom og på to forskjellige dager ble et av rommene ikke rengjort. Vi klagde gang nummer to, og det ble ordnet ganske raskt. Det lå også en støvsuger og en mopp slengt fra seg i etasjen vi bodde. Ikke noe stort problem, men slike ting trekker ned.

Takk, johanl237

Anmeldt 27. juli 2020

Bra: Beliggenheten rett ved hurtigbåtkaia er super. Frokosten er også veldig bra, og smittevern er godt ivaretatt. Restauranten tilbyr også nydelige retter på kvelden, men kunne med fordel hatt litt flere alternativer på menyen.

Ikke bra: Renholdet på rommene. Vi opplevde at det var mer eller mindre tilfeldig om rommene ble rengjort eller ikke. Vi hadde to rom, den ene dagen ble ikke det ene rengjort, for så det andre dagen etter. Det ble heller ikke støvsugd for ofte i korridorene.
På nettene var det mye støy fra puben, så vi måtte lukke vinduene for å ha sjans til å sove.

2  Takk, Wibecke L

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk Hotel med en første klasses frokost og restauran. Personalet er veldig serviceinnstilt og svært behjelpelig. Rommene er pene og veldig innbydende og mangler ingen ting. Anbefales på det sterkeste.

Takk, j0hnareh

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk et stort rom med balkong. Rommet var rent og fint. Dusjen kunne vært større, men det gikk fint. Flott utsikt. Dobbeltsengen var litt myk, og sovesofaen litt hard -så da er det litt for hver smak. Frokosten var fantastisk. Perfekt beliggenhet for alle aktiviteter i Svolvær. Anbefaler dette hotellet uten tvil!

1  Takk, Stalheim80