Solsikke86
  • Agoda.com
0.6 km fra Thon Hotel Lofoten
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ankom Svolvær ut på ettermiddag fra Narvik. Valgte hotellet pga de tilbydde parkering . Som HC-bilist, er det et viktig element jeg tar med meg når jeg er på bilferie. Her ble jeg nok skuffet. De hadde selvfølgelig ikke tilgjengelig parkering. Kjelleren var full. Det endte med at vi måtte finne et alternativ 3-400 meter lengre nede mot havna. Ingen HC plass. Så måtte vi dra koffertene langs vei/gate opp til hotellet. Så sjekket vi inn i 9 etasje med fin utsikt så det var en opptur. Rommet var helt ok. Sengene gode, samt et helt ok bad. Selv om de denne uken har åpnet for buffe etter pandemien, så var det strikt her. Vi fikk tildelt bord, så måtte vi stille ho i rekke å peke på hva vi ville ha. Det var et begrenset tilbud. Når jeg er på hotell og det er frokost buffe, liker jeg å se meg rundt før jeg velger ut hva jeg skal spise. Det var ikke mulig her, så det ble svært begrenset. Det ble ikke noe matopplevelse. Vi sjekket ut like etter for vi skulle kjøre langt i dag. For rommet betalte vi kr 2.225,-. Det var inkludert en flaske hvitvin fra minibaren. Litt over gjennomsnittet så langt på turen. Hyggelig personale.

2  Takk, AndersZorn
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 28. juli 2020

Perfekt plassert på torget. Utmerket restaurant (Paleo Arctic), god frokost, hyggelig bar, fin sports(fotball) pub i underetasjen. Gjennomgående hyggelig og god service. Vårt rom lå i bygget ved siden av nær puben), og var i lite , manglet utsikt og var den svakeste delen av oppholdet. Corona kø ved frokost, så vær tidlig ute..

Romtips: Unngå "annekset".
Takk, BardF_12

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Fint hotell med god beliggenhet. Frokosten var også veldig bra. Dessverre så fant vi rutinene på renhold ikke tilfredsstillende. Vi hadde to rom og på to forskjellige dager ble et av rommene ikke rengjort. Vi klagde gang nummer to, og det ble ordnet ganske raskt. Det lå også en støvsuger og en mopp slengt fra seg i etasjen vi bodde. Ikke noe stort problem, men slike ting trekker ned.

Takk, johanl237

Anmeldt 27. juli 2020

Bra: Beliggenheten rett ved hurtigbåtkaia er super. Frokosten er også veldig bra, og smittevern er godt ivaretatt. Restauranten tilbyr også nydelige retter på kvelden, men kunne med fordel hatt litt flere alternativer på menyen.

Ikke bra: Renholdet på rommene. Vi opplevde at det var mer eller mindre tilfeldig om rommene ble rengjort eller ikke. Vi hadde to rom, den ene dagen ble ikke det ene rengjort, for så det andre dagen etter. Det ble heller ikke støvsugd for ofte i korridorene.
På nettene var det mye støy fra puben, så vi måtte lukke vinduene for å ha sjans til å sove.

2  Takk, Wibecke L

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk Hotel med en første klasses frokost og restauran. Personalet er veldig serviceinnstilt og svært behjelpelig. Rommene er pene og veldig innbydende og mangler ingen ting. Anbefales på det sterkeste.

Takk, j0hnareh