Rolf A
    kr 6 492
0.5 km fra Thon Hotel Lofoten
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk først hotellrom i den gamle delen av hotellet - noe som virkelig ikke var bra. Air condition fungerte ikke, ingen utsikt, veldig trangt og utslitt rom, møkkete glass og til og med lampen hang skjevt. Heldigvis fikk vi byttet rom til den nyere delen av hotellet, som var mer slik vi forventet oss. Her fungerte ikke kjøleskapet, og et eller annet bråket over oss (en maskin?), men rommet i seg selv var fint. Hotellets store pluss: GOD frokost!

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, mariegolimok
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Pent, rent og veldig sentralt. Kort vei til restauranter og severdigheter / fjelltopper. Anbefales i Lofoten. Kø til frokost i fellesferien grunnet korona mv.
Parkering rett i nærheten. Anbefaler restaurant kjøkkenet.

Takk, 125larss

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Dette hotellet er noe for seg selv. Selve hotellet er moderne og veldig fint. Rommene er rene og fine. Vi fikk rom i 3 etg med utsikt mot torvet. Vi hadde med oss sønnen vår PG det var litt misforståelser om han skulle sove i vår seng eller egen men de fikset seng til han med engang. Frokosten var ypperlig. Det som gjorde hele hotellet til ypperste klasse var de ansatte. Har aldri vært på et hotell med så hyggelige og imøtekommende ansatte. Helt prima! Dette hotellet burde alle som skal til Svolvær sove på. Tusen takk for oss Thon. Dere gjorde turen vår super!

Takk, solsikke86

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ankom Svolvær ut på ettermiddag fra Narvik. Valgte hotellet pga de tilbydde parkering . Som HC-bilist, er det et viktig element jeg tar med meg når jeg er på bilferie. Her ble jeg nok skuffet. De hadde selvfølgelig ikke tilgjengelig parkering. Kjelleren var full. Det endte med at vi måtte finne et alternativ 3-400 meter lengre nede mot havna. Ingen HC plass. Så måtte vi dra koffertene langs vei/gate opp til hotellet. Så sjekket vi inn i 9 etasje med fin utsikt så det var en opptur. Rommet var helt ok. Sengene gode, samt et helt ok bad. Selv om de denne uken har åpnet for buffe etter pandemien, så var det strikt her. Vi fikk tildelt bord, så måtte vi stille ho i rekke å peke på hva vi ville ha. Det var et begrenset tilbud. Når jeg er på hotell og det er frokost buffe, liker jeg å se meg rundt før jeg velger ut hva jeg skal spise. Det var ikke mulig her, så det ble svært begrenset. Det ble ikke noe matopplevelse. Vi sjekket ut like etter for vi skulle kjøre langt i dag. For rommet betalte vi kr 2.225,-. Det var inkludert en flaske hvitvin fra minibaren. Litt over gjennomsnittet så langt på turen. Hyggelig personale.

2  Takk, AndersZorn

Tusen takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 28. juli 2020

Perfekt plassert på torget. Utmerket restaurant (Paleo Arctic), god frokost, hyggelig bar, fin sports(fotball) pub i underetasjen. Gjennomgående hyggelig og god service. Vårt rom lå i bygget ved siden av nær puben), og var i lite , manglet utsikt og var den svakeste delen av oppholdet. Corona kø ved frokost, så vær tidlig ute..

Romtips: Unngå "annekset".
Takk, BardF_12