royasle
Anmeldelse av Thon Hotel Lofoten
5,0 av 5 boblerAnmeldt 6. aug. 2020via mobile enheter
Kari Andreassen, MarketingThon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 4. sep. 2020
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten
  • Booking.com
    kr 5 830
0.5 km fra Thon Hotel Lofoten
Se flere hoteller i Svolvær
Anmeldt 5. august 2020

Fikk et knøttlite rom med utsikt mot en trang bakgate. Kunne ikke åpne vinduet da folk utenfor røykte sigaretter. Ble fryktelig varmt og dårlig luft på rommet. Var meget høylytt med en pub utenfor full av allsang til kl 03.00. Vi fikk ikke sove mer enn to timer denne natten. I resepsjonen sa de beklager under utsjekk, men det hjelper oss lite. Under frokosten ble alle gjestene vist til bordene sine av en servitør pga covid 19. Vårt bord ble ryddet av og tildelt nye gjester i mens vi gikk for påfyll i bufféen. Du får mer valuta for pengene hos Scandic Vestfjord i nærheten der vi tilbrakte to netter uken før og var strålende fornøyd.

Takk, einhes
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Takk for tilbakemelding. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Måtte vente en halvtime over innsjekktid før vi sjekke inn da rommet ikke var klart uten noen videre beklagelse for dette. Utsikt utover et digert betongtak. Tettpakket frokostlokale, men god mat. Stort og fint rom. Var mer fornøyd med Scandic Svolvær på Lamholmen der vi bodde uka før og hadde hyggelig balkong med flott utsikt.

Takk, TrailBlazer464488

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Helt topp hotel god mat bra rom,midt på torget i svolvær,taxi rett utenfor samt om du kommer med hurtigbåt eller hurtigrute er det ankomst rett utenfor hotellet,om du vil på turer fins det også rett ved hotellet,til flyplassen tar det 7 min og kjøre,det eneste de ikke har er hot tub eller basseng ,svolvergeita ser du på de meste rom fra vinduet på hotelrommet

Takk, 535rolfa

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Vi fikk først hotellrom i den gamle delen av hotellet - noe som virkelig ikke var bra. Air condition fungerte ikke, ingen utsikt, veldig trangt og utslitt rom, møkkete glass og til og med lampen hang skjevt. Heldigvis fikk vi byttet rom til den nyere delen av hotellet, som var mer slik vi forventet oss. Her fungerte ikke kjøleskapet, og et eller annet bråket over oss (en maskin?), men rommet i seg selv var fint. Hotellets store pluss: GOD frokost!

1  Takk, mariegolimok

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Pent, rent og veldig sentralt. Kort vei til restauranter og severdigheter / fjelltopper. Anbefales i Lofoten. Kø til frokost i fellesferien grunnet korona mv.
Parkering rett i nærheten. Anbefaler restaurant kjøkkenet.

Takk, 125larss

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten