Gratis avbestilling frem til 30.10.21
Gratis avbestilling frem til 31.10.21
ZenHotels.com
FindHotel
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Virkelig god service å få her! Både i pub, bar, resepsjon og resturant. De er et fint gjeng som jobber ilag, og det er veldig fint å se samarbeidet blandt dem som er på jobb. Alltid hyggeli betjening.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 864aliciac
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 1. september 2020

Jeg fikk et rom med utsikt til torget. Ikke akkurat den helt store utsikten, men noen må jo bo der. Rommet lå i annen etasje og når jeg trakk fra gardinene som ga god beskyttelse mot midnattsolens påtrengende lys, ble jeg besøkt av to måker som så nysgjerrig på meg. Fuglene syntes å være der til enhver tid. Men kanskje var det slik at de ville ha selskap? Værelset gjorde meg ellers i godt humør. Det inneholdt alt jeg trengte og var passe stort til tre døgns opphold. Frokosten på hotellet var utmerket og restauranten samme sted holdt god standard. Salongen hadde godt med sitteplasser og sammen med baren og god service vil jeg anbefale hotellet.

Romtips: Utsikt mot havet kan anbefales.
2  Takk, 882Randi882
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

På bryllupsreise. De allerede dyre rommene må man oppgradere for økt beløp for å få rom på det faktiske hotellet. Den ubehjelpelige mannen i skranken ga oss derimot sin «personlige service» med å vise oss til uthuset.

Ikke imponert! Vi angrer på at vi valgte dette hotellet

Takk, synnove94

Takk for tilbakemelding. Beklager at vi ikke levde opp til forventningene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Bra frokost.

Dårlig rom i en annen bygning.. Såpedispenser feilmontert over benk.. Badet håpløst toalett montert så tett inntil vasken at ingen kunne brukes så var håndduk henger over toalett som en sikker skalle

Takk, VegardM_12

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Thon gjør sitt ypperste for at akkurat du skal både trives og ha et behagelig opphold hos dem. Rommene er rene og hyggelige, personalet bidrar for at du skal trives. Absolutt et godt valg når du skal ta noen dager i Svolvær. Anbefales på det varmeste

1  Takk, bengtrlar

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten