Gratis avbestilling frem til 21.03.21
Expedia.comUSD 210
eDreamsUSD 209
HurbUSD 218
Anmeldt 5. november 2020

Flott hotell, rent, ryddig, dufter utrolig godt i resepsjon. Alltid hyggelig personale. God service! Svært god frokost med eksemplarisk oppfølging av covid-19 regler og tilrettelegging for en trygg opplevelse. God informasjon og fine omgivelser. Kommer garantert tilbake!

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Yttersia
Anmeldt 21. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var en flott opplevelse fra jeg sjekket inn, til betjeningen i baren og puben til frokost og middag. Jeg møtte hyggelige mennesker over alt, god atmosfære, herlige smaksopplevelser, ei god seng og enkel utsjekk. Til og med utsikten var vakker selv i overskyet vær. Jeg kommer tilbake! Takk for meg:)

Dato for oppholdet: oktober 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, 277monaj
Anmeldt 15. september 2020 via mobile enheter

Dette er et av de bedre vi har bodd på under vår tur fra sør til nord.
Meget bra rom med fantastisk utsikt.
Hotellet har egen, underjordisk garasje. Personalet hyggelige og hjelpsomme.
Frokosten er den beste og mest omfattende vi har fått på turen.
Her kommer vi gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, changlek
Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Virkelig god service å få her! Både i pub, bar, resepsjon og resturant. De er et fint gjeng som jobber ilag, og det er veldig fint å se samarbeidet blandt dem som er på jobb. Alltid hyggeli betjening.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, 864aliciac
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 1. september 2020

Jeg fikk et rom med utsikt til torget. Ikke akkurat den helt store utsikten, men noen må jo bo der. Rommet lå i annen etasje og når jeg trakk fra gardinene som ga god beskyttelse mot midnattsolens påtrengende lys, ble jeg besøkt av to måker som så nysgjerrig på meg. Fuglene syntes å være der til enhver tid. Men kanskje var det slik at de ville ha selskap? Værelset gjorde meg ellers i godt humør. Det inneholdt alt jeg trengte og var passe stort til tre døgns opphold. Frokosten på hotellet var utmerket og restauranten samme sted holdt god standard. Salongen hadde godt med sitteplasser og sammen med baren og god service vil jeg anbefale hotellet.

Romtips: Utsikt mot havet kan anbefales.
Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 882Randi882
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten