Trip.com
FindHotel
ZenHotels.comUSD 235
Anmeldt 26. juli 2021

Vi bodde på hotellet i 4 netter, og hadde to superior rom med utsikt. Kan anbefales. Hotellet har perfekt beliggenhet. Var spesielt imponert over frokostbuffeten. Meget godt utvalg, og til tross for mange gjester var det en rolig atmosfære. De ansatte var vennlige og imøtekommende, selv om de sikkert jobbet på spreng for å holde lokalet rent og ryddig. Det var ikke tomt for noe, og de kom rundt ved bordene og skjenket kaffe.

Takk, KRV74
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold og på frokosten vi serverer hver dag. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt overnatting for fire netter på dette hotellet i anledning sommerferien.Meget fornøyd med betjening,renhold og beliggenhet.En flott start hver dag med en veldig bra frokost med et stort utvalg av varm og kald mat.Kommer gjerne tilbake hit igjen.

Takk, RoHa57

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 6 + bestefar var 1 uke på dette flotte hotellet i Svolvær. Hotellet er et perfekt utgangspunkt for fjellturer, opplevelsesturer, matopplevelser og andre begivenheter i Lofoten. Personalet meget hjelpsom og imøtekommende. Kanskje Norges beste frokost opplevelse.

Takk, Jørn W
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 11. juli 2021

Rommet var flott og hadde fin utsikt. Helt ok bad, det stod til kravene. Frokosten var helt fantastisk. Bordet var dekket og personalet komt rundt med varm kaffe. Det var et godt køsystem ved buffé stasjonene, slik at man ikke gikk på andre gjester når man forsynte seg. Utvalget var også veldig bra. Personalet var veldig hyggelige og de var flinke på renhold rundt maten og bordene. Anbefaler sterkt å spise i hotellets restaurant dersom man skal til Svolvær. Mer serviceinnstilt personale og bedre mat skal man lete lenge etter. Har bare godt å si om dette hotellet!

Takk, 636ingrids

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok hotell for en natt eller to. Hotellet begynner å bli slitt. Hotellrommet kunne vært vasket bedre, hår i dusjen og ellers rundt omkring. Det er trangt i resepsjon så ukurant med tanke på Covid. Hotellet har ikke parkering så man er nødt til å kjøre rundt halve Svolvær for å finne seg en parkeringsplass.

1  Takk, mariuspeders1

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten