FindHotel
Trip.comUSD 212
ZenHotels.comUSD 241
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste fiskesuppe til lunsj i restauranten - den beste vi har smakt på vår reise i Lofoten og Vesterålen. Hotellet er helt nytt, delikat og innbydende. Meget hyggelig og oppmerksom betjening. Et måltid her anbefales, det var flere gode retter å velge i.

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, 623unnit
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding på besøk i Brasseriet, restauranten på vårt andre hotell i Svolvær; Thon Hotel Svolvær. Glad for at dere likte både mat og omgivelsene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Etter testet mange thon hoteller i Oslo så er opera og Rosenkrantz favorittene men her ble jeg overrasket av et knall hotell med enda bedre frokost. De skiller seg ut med små ting som blåbærsmothie, som smakte fantastisk mens alle andre stort sett har mange og jordbær. Også har de en herlig mengde kaker og snacks man kan kose seg med etter frokost.
Og utsikten fra panorama rommet var virkelig rå og de hadde til og med en kikkert på rommet de små detaljer

Takk, 645oddvarh
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Glad du satte pris på frokosten og alt det gode vi serverer våre gjester hver dag. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spennende hotell med flotte rom og farger og interiørBetjeningen var svært serviceinnstilt og behjelpelig Antibac «overalt», og de fulgte gjeldende regler.Svært fornøyd med rommet, både etasje, utsikt mot torget ,romstørrelse og interiørKommer gjerne tilbake ved anledning.

Takk, OnAir45707199793

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 26. juli 2021

Vi bodde på hotellet i 4 netter, og hadde to superior rom med utsikt. Kan anbefales. Hotellet har perfekt beliggenhet. Var spesielt imponert over frokostbuffeten. Meget godt utvalg, og til tross for mange gjester var det en rolig atmosfære. De ansatte var vennlige og imøtekommende, selv om de sikkert jobbet på spreng for å holde lokalet rent og ryddig. Det var ikke tomt for noe, og de kom rundt ved bordene og skjenket kaffe.

Takk, KRV74
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres opphold og på frokosten vi serverer hver dag. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Hadde bestilt overnatting for fire netter på dette hotellet i anledning sommerferien.Meget fornøyd med betjening,renhold og beliggenhet.En flott start hver dag med en veldig bra frokost med et stort utvalg av varm og kald mat.Kommer gjerne tilbake hit igjen.

Takk, RoHa57

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten