2 personer ser på dette hotellet
Trip.comUSD 170
Orbitz.comUSD 171
ZenHotels.comUSD 194
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Skuffet over rommet vi fikk.
Veldig dårlig utsikt. Vi så kun rett inn i betongveggen på nabobygget. Dette samsvarer absolutt ikke med prisen vi betalte for hotellet.
Ellers holdt hotellet god standard, og frokosten var god. Hotellet ligger veldig sentralt i Svolvær.

1  Takk, TGA123123
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Takk for tilbakemelding på deres opphold hos oss. Glad for at dere satte pris på frokosten vi serverer våre gjester hver dag. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte business rom som det skulle være sittegruppe på, fikk et superior rom som de mente var en oppgradering. Fikk byttet til et business rom som ikke var rengjort, var potetgull og hårstrikk på gulvet. Måtte vaske toalettet før jeg kunne bruke det, var gamle urin flekker på toalettringen og gamle ringer etter glass på nattbordet. Fikk byttet til rom nr 3.

Takk, X1356LVlindaj

Takk for tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke klarte å innfri forventningene ved ditt opphold. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste fiskesuppe til lunsj i restauranten - den beste vi har smakt på vår reise i Lofoten og Vesterålen. Hotellet er helt nytt, delikat og innbydende. Meget hyggelig og oppmerksom betjening. Et måltid her anbefales, det var flere gode retter å velge i.

1  Takk, 623unnit
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding på besøk i Brasseriet, restauranten på vårt andre hotell i Svolvær; Thon Hotel Svolvær. Glad for at dere likte både mat og omgivelsene. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Etter testet mange thon hoteller i Oslo så er opera og Rosenkrantz favorittene men her ble jeg overrasket av et knall hotell med enda bedre frokost. De skiller seg ut med små ting som blåbærsmothie, som smakte fantastisk mens alle andre stort sett har mange og jordbær. Også har de en herlig mengde kaker og snacks man kan kose seg med etter frokost.
Og utsikten fra panorama rommet var virkelig rå og de hadde til og med en kikkert på rommet de små detaljer

Takk, 645oddvarh
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Glad du satte pris på frokosten og alt det gode vi serverer våre gjester hver dag. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spennende hotell med flotte rom og farger og interiørBetjeningen var svært serviceinnstilt og behjelpelig Antibac «overalt», og de fulgte gjeldende regler.Svært fornøyd med rommet, både etasje, utsikt mot torget ,romstørrelse og interiørKommer gjerne tilbake ved anledning.

Takk, OnAir45707199793

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten