Gratis avbestilling frem til 07.10.22
Agoda.com
Lol.travelUSD 205
Anmeldt 17. september 2021 via mobile enheter

Hit reiser jeg gjerne tilbake. Serviceinnstilt personale og en nydelig frokost. Masse muligheter for spennende opplevelser i området.
Jeg leide også en bil i tiden jeg var, noe som gjør lettere å komme seg rundt på Lofoften.

Dato for oppholdet: september 2021
Reisetype: Reiste alene
Takk, Liverpool2012
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2021

Tusen takk for tilbakemelding på deres opphold hos oss. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Overnattet på et nydelig rom med utsikt over Svolvær by. Spiste en veldig god middag i hotellets restaurant Paleo om kvelden og frokosten der var også nydelig

Personalet var veldig serviceinnstilte og restauranten er førsteklasses. Absolutt å anbefale

Dato for oppholdet: september 2021
Takk, Vanja S

Anmeldt 23. august 2021

Bodde her tre netter i august. Fint hotell,god standard. Blide og serviceinnstilte ansatte. Fikk også oppgradert rom med utsikt. Godt renhold og smittevern.
Grei parkering i kjeller. Stor og innholdsrik frokost, veldig bra. Spiste i restauranten Paleo Artic , veldig god mat og vin, blide og kunnskapsrike kelnere.
Flere gode restauranter i umiddelbar nærhet.

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, maritn512
Kari Andreassen, Marketing på Thon Hotel Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på oppholdet hos oss. Det setter vi stor pris på. Glad du satte pris på frokosten og alt det gode vi serverer våre gjester hver dag og mate som ble servert i restauranten vår, Paleo Arctic. Vennlig hilsen Kari, Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Skuffet over rommet vi fikk.
Veldig dårlig utsikt. Vi så kun rett inn i betongveggen på nabobygget. Dette samsvarer absolutt ikke med prisen vi betalte for hotellet.
Ellers holdt hotellet god standard, og frokosten var god. Hotellet ligger veldig sentralt i Svolvær.

1  Takk, TGA123123

Takk for tilbakemelding på deres opphold hos oss. Glad for at dere satte pris på frokosten vi serverer våre gjester hver dag. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten

Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bestilte business rom som det skulle være sittegruppe på, fikk et superior rom som de mente var en oppgradering. Fikk byttet til et business rom som ikke var rengjort, var potetgull og hårstrikk på gulvet. Måtte vaske toalettet før jeg kunne bruke det, var gamle urin flekker på toalettringen og gamle ringer etter glass på nattbordet. Fikk byttet til rom nr 3.

Takk, X1356LVlindaj

Takk for tilbakemelding. Vi beklager at vi ikke klarte å innfri forventningene ved ditt opphold. Vennlig hilsen Thon Hotel Lofoten