“Sandra reddet besøket”
Anmeldelse av Peppes Pizza Svolvær

Peppes Pizza Svolvær
Vurdert som nr. 18 av 28 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 1. september 2019 via mobile enheter

Restauranten bar preg av at det var få på jobb. En ung og ny kokk som het Sandra fulgte derimot opp oss som gjester veldig bra, selvom hun var alene på kjøkkenet. Pizzaen var perfekt. Sandra reddet besøket!

Takk, eventyr1234

Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Vi ankom Svolvær i 20 tiden Søndag kveld,sultne og slitne. Peppes var tingen tenkte vi. Fikk ikke bestille stor pizza,men kunne få kjøpe bufe, skjønner fremdeles ikke hvorfor noen ved nabobordet fikk store pizza på bordet? Vi valgte bufe og forhåndsbetalte desverre,ellers hadde vi gått.Stilte spørsmål om utvalget,det skulle komme mere vår svaret.1 og en pizza kom etterhvert,mange som ventet,det ble ikke på alle...Ingen rydding av bord,veldig mye gris ved brukte bord. Vi ble ikke mette,men orket ikke mere venting,så det blir nok lenge til vi går inn på en Peppes igjen. Her dere ingen kjedepolicy om å være best og mest mulig like overalt?

Takk, 895gretev
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Beklager, Peppes i Svolvær leverer dessverre ikke tjenestene de lover sine kunder! Dette stedet må unngås!

Takk, steinaro177
Anmeldt 14. juli 2019 via mobile enheter

Familie på 5 på middag ble svært skuffet over hvordan vi ble behandlet ved bestilling av pizza. De var tomme for små bunner og derfor ble vi tvunget til å bestille store. Til prisen av store. Vi får legge skylden på de som driver og har ansatt barn for å håndtere dette. Kokken måtte komme for tapping av øl siden servitørene ikke var gamle nok.
Dersom en pizzarestaurant mangler pizzabunn bør det informeres om dette ved ankomst.

Takk for oss for siste gang.

1  Takk, 727perivarh
Anmeldt 5. juli 2019

Jeg var innom her for veil et halvt år siden, da hadde dem fått små plastikkbiter i milkshakene våre.. Da dem hadde mistet et eller annet i blenderen.. Vi var rundt 7 stykker som fikk dette oppi, og det var så vidt man merket dette grunnet bitene var så små, og det allerede var biter meg kjeks i milkshaken..

Var innom igjen, nå i dag. Opplevde virkelig bare skuffelser egentlig. Det var meg, og 3 andre familiemedlemmer. Hun ene, hadde bestilt og fått den tynneste lasagnen man kunne ha fått, og uten salat som man har fått på andre peppes.. En hadde fått calzone som var 70% deig... den var god da.
Meg og mor hadde bestilt en 50/50 pizza, der dem hadde glemt ene hovedingrediensen på ene halvdelen..

Vi ble jo lei og orket ikke være lenger enn nødvendig, vi kunne ikke benytte toalettet heller da det var tomt for både toalettpapir og tørkepapir...

Ja foresten, vi fikk heller ikke lov til å betale med kontanter, siden dem ikke hadde nok veksel...

Altså skuff på skuff...

1  Takk, xRealRose

Reisende som så på Peppes Pizza Svolvær, så også på

Svolvær, Vågan

Har du vært i Peppes Pizza Svolvær? Del dine erfaringer!