“Vanlig Peppes standard”
Anmeldelse av Peppes Pizza Svolvær

Peppes Pizza Svolvær
Vurdert som nr. 18 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Pizzaen smakte som alltid det samme hos Peppes, helt ok. Lang ventetid på maten. Lite utvalg i drikke til de minste.

Takk, kristint267

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ikkje ofte æ gidd å klage her på Tripadvisor, men etter å ha besøkt Peppes Svolvær i dag så må æ få utløp for litt frustrasjon. Bestilte på telefon sånn at pizzaen sku vær ferdig tell ett gitt klokkeslett, dette har dem visst "ikkje" fått beskjed om i Svolvær. Min datter gikk da inn å bestilte på nytt og da skulle den være klar på 10 minutt, æ gikk inn for å betal å opplevde da at heile 6 "servitøra" gikk forbi mæ uten en gang å hilse/ se at æ sto ved disken for å betale. For å toppe det heile så klarte dem å lag feil pizza og når æ prøvde å forklare det tell dem så va d "klart å tydeli" at vi hadde bestilt "feil". Tenker tell slutt at æ e veldig glad for at vi har Felini her i byen som levere kvalitet hver gang man har lyst på pizza

Takk, Cuwst99008o
Anmeldt 30. juni 2020

Skulle dra til Peppes for å spise en hyggelig lunsj med familie. Det var god stemning når vi kom inn. Men det endret seg fort. Ventet på bord og fikk ikke bestille før etter etter ett kvarter. Det tok lang tid før vi fikk maten vår. Ventet i 40 min for en liten pizza, en burger og en barnepizza på størrelse som et polarbrød. Anbefaler heller å kjøpe polarbrød og lage den mini pizzaen hjemme. Du får mye mer for pengene da. Andre som hadde bestilt etter oss og kommet senere hadde fått maten sin fortere enn oss. Det var ikke mange smil å se. De som kom først til restauranten fikk maten sist. Det er helt feil. Vi måtte klage for å få maten vår. Anbefales absolutt ikke.

Takk, Hoer_paa_meg
Anmeldt 30. juni 2020

Da vi kom til restauranten fikk vi bord etter 5 minutter. Etter vi hadde bestilt fikk vi utvannet drikke og maten kom ikke før lenge. Vi ventet hele 45 minutter på svært lite og dårlig mat! Servicen var også veldig dårlig, alle var sure og vi måtte til og med vente på å betale for maten. Maten kostet nesten 500kr! Så mye for dårlig mat og service!

En av oss hadde ikke lyst på en stor pizza, så han ville bestille barnemeny, som er mindre. Men fikk ikke bestille det siden han var for «gammel». Det var tydligvis bare lov for de under 13 år! Uforståelig! Så han måtte heller bestille noe han ikke ville ha.

Begge gangene jeg har vært her måtte vi vente lenge på maten. Hadde heller valgt et annet sted å dra for å spise! Vil absolutt ikke anbefales!

Takk for meg, sees aldri igjen Peppes i Svolvær!

1  Takk, 679sigrid
Anmeldt 30. juni 2020 via mobile enheter

Måtte vente en liten stund for å få bord, ikke fullt i lokalet, ventet i 10 min før vi spurte om vi måtte bestille i baren, fikk beskjed om at vi måtte bestille ved bordet og at vi strax skulle få hjelp. Servitøren prioriterte heller å rydde vekk fra andre bord enn å ta bestillingen vår, ventet ytterligere 15 minutter før vi valgte å gå.

Bestilte mat fra Fellini istedet og 15 minutter senere hadde vi en nydelig pizza!

Takk, christinehN5287LS

Reisende som så på Peppes Pizza Svolvær, så også på

Har du vært i Peppes Pizza Svolvær? Del dine erfaringer!