TripAdvisor

Anmeldelse av Vinus Restaurant

Vinus Restaurant
Vurdert som nr. 16 av 28 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Ikke en hyggelig opplevelse. Rot med drikkebestillingen, tilbehør samsvarte ikke med menyen og det vi bestilte og ingen evne til selvkritikk eller beklagelse.

Dato for besøk: september 2019
Takk, F8104FYjohnj

Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Dette er ikke gastronomiske høyborg, men prisen tatt i betraktning er dette en flott plass dersom du er sulten. Litt jatekjøkkenajtig, men ok meny og svært hyggelig betjening. Vi var 5 stk her og alle var fornøyde. Store porsjoner. Rask servering. Gode burgere og kjøttretter god pommes frites.

Dato for besøk: april 2019
Takk, r0ald0vidi
Anmeldt 22. mars 2019 via mobile enheter

Gå et annet sted. Dette var en usedvanlig negativ opplevelse. Vi var seks venner, og ingen var fornøyde. Hvitvinen var varm (servitør spurte om jeg var «seriøs» når jeg påpekte at hvitvin skal serveres kald...). Pommes frittes var kald, i kebabrullen var det brukt asiatisk sur-sør sauser det mulig??? Hvor kom den fra? Smakte helt grusomt, og har ingenting med kebab å gjøre. Dette var en skikkelig nedtur.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, 365gerdl
Anmeldt 29. januar 2019

Vi ble tatt i mot av en blid og hyggelig ansatt. Spiste hamburger, og det er virkelig god hamburger de har der. Kan absolutt anbefales!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, Liss A
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Et godt alternativ til de mer dyre og kjent restaurantene i byen. God mat og hyggelig betjening, gjorde oppholdet til en God opplevelse!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, L5684FVgutujan

Reisende som så på Vinus Restaurant, så også på

Har du vært i Vinus Restaurant? Del dine erfaringer!