Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
1924 av 64 anmeldelser
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott opplevelse for hele familien. Crewet var fantastisk, maten var god og barna ble godt ivaretatt.

Takk, 376lisaz
Anmeldt 16. juli 2020

Utrolig fin naturopplevelse! Så blant annet hval, havørn og nise. Super service og god mat! Takk for turen :)

Takk, henriklJ8684NS
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk flott tur og kjekk guiding! Dette var en super tur i fint vær og fantastiske omgivelser! Fin og stillegående båt. Anbefaler denne turen på det sterkeste!!

Takk, siven69
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

I dag har vi vært i Trollfjorden med denne nye, stille vakre båten. Den ligger rolig i vannet og passer godt for oss som blir sjøsyk når Hurtigruta ligger til kai. Vi ble imponert over den gode utsikten fra hele båten og de fine dekkene.

Fantastisk tur! Dyktig mannskap med fin guiding på turen. Godt kjøkken med moderne mat. Vi fikk se vakre Trollfjord, havørn og kysten utenfor Svolvær. En av feriens høydepunkter for meg.

Anbefaler virkelig denne båten hvis Trollfjorden er på deres to see list (og er den ikke det må du Google trollfjorden og vurdere på nytt) .

Takk, 179camillae
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur, med god guiding og store flotte vinduer som viser hele Trollfjorden. Helt spesielt å kjøre på el-motor inn i fjorden!

Takk, marithoelpedersen