Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
2025 av 77 anmeldelser
Anmeldt 21. juli 2020

Den her reisen ble over all forventning. Til tross for dårlig vær ble opplevelsen helt fantastisk med nydelig natur, fine fasiliteter, god mat, flinke ansatte og et veldig bra opplegg. Vi var heldige og fikk være med på dåpen av båten. Det ble servert sprudlevin på båten i anledning dåpen. Vi to reisende spiste ei kjempegod fiskesuppe og ei nydelig vegansk søtpotetsuppe. Mett og god tilbake i Svolvær, fortsatte dåpen på restauranten Du Verden hvor vi ble servert enda mer sprudlevin og reserverte bord til alle på båten.

1  Takk, KariL461
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en fantastisk tur til Trollfjorden. God lunsj ombord og hyggelig mannskap. Masse informasjon om nærområdet, både historier, fakta og annen kunnskap. Anbefales!!

1  Takk, 649anjam
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Bedre kan det knapt bli! Dette var min tredje tur til Trollfjorden, men det ble likevel en helt ny opplevelse. Båten var helt stillegående da den entret den flotte fjorden. Og den flinke guiden lot oss få oppleve magien i ro og fred. Havørna kretset og sola skinte. På turen ut fikk vi vite masse om veldig mye, engasjerende fortalt. Båten hadde også undervannsdrone, så vi fikk også oppleve livet under vann. Kanskje kunne båten hatt med seg litt fisk for å lokke ørna litt nærmere? På hjemturen var det deilig fiskesuppe. Cruiset var verdt hver krone!

Takk, tones557
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Kjempeflott opplevelse for hele familien. Crewet var fantastisk, maten var god og barna ble godt ivaretatt.

Takk, 376lisaz
Anmeldt 16. juli 2020

Utrolig fin naturopplevelse! Så blant annet hval, havørn og nise. Super service og god mat! Takk for turen :)

Takk, henriklJ8684NS