Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Turen var helt utrolig, med meget hyggelig og kunnskapsrik besetning.
Fint vær og veldig mange havørner fikk vi også se.
Veldig behagelig tur med elektrisk båt.
Stoppet, og de filmet med undervannskamera som de visste rundt på båtens TVer. Flotte fjell innerst i Trollfjorden. Aldri kjedelig

Takk, royjohnsen
EspenLarsenHakkebo, Owner på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for hyggelig anbefaling, vi er veldig stolte av produktet vårt og det varmer med gode tilbakemeldinger!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en kjempefin tur til Trollfjorden med en VELDIG fint båt og flott mannskap. Guiden visste og fortalte masse, besetningen var hjertelig, og vi så masse fugler inkl havørn i tillegg til Trollfjorden og trollene der! Anbefales

Takk, heidiaab

Tusen takk for en hyggelig anbefaling! Vi er glad opplevelsen levde opp til forventningene og blir stolt av slike tilbakemeldinger!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempefin tur til Trollfjorden med MS Bard. Hyggelig mannskap og kunnskapsrik og morsom guiding. Båten går på elektrisitet mesteparten av turen, noe som gjør den svært stillegående. Masse plass ute på dekk og panoramavinduer overalt. God fiskesuppe hadde de også. Anbefales

Takk, larseinarl

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, vi er veldig glad for at guidene våre får skryt - det er de som er hjertet i det vi driver med!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med M/S Brim til Trollfjord
Mannskapet på turen veldig hyggelig og guiden var utrolig kunnskapsrik.
Fikk også servert en god varmrett.
Annbefaler en tur med denne båten det varmeste.

Takk, 140einarv

Tusen takk for anbefalingen, det er svært viktig for oss og gode tilbakemeldinger varmer skikkelig - vi er stolte av guidene og mannskapet vårt!

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk tur med godt opplegg. Flinl guide med morsomme fortellinger, aldri kjedelig.
Også flott med lunsjservering og andre ting man kan kjøpe ombord.

Takk, crosenvinge

Tusen takk for fin tilbakemelding, det er også veldig hyggelig at dere skryter av mannskapet vårt - det er dem vi er mest stolte av!