Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Stille,sakte innover Trollfjorden. Vakkert,nydelig vær. Flinke og informative mannskap. Se tareskogen med drone.minne for livet.++miljøvennlig

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, odnyjohanneh2017
Anmeldt 1. august 2020

Utrolig flott tur med en eksepsjonell båt med et fantastisk mannskap, som er både informative og serviceminded

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Kimchristoffersen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

. Fantastisk tur til Trollfjorden med Brim Explorer. Anbefales på det sterkeste. Mannskap var kunnskapsrik og tok godt vare på gjestene.

Takk, Bodulv B
EspenLarsenHakkebo, Owner på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei, det var en usedvanlig hyggelig tilbakemelding! Tusen takk, og velkommen igjen.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Aldeles flott tur! Virkelig å anbefale! Jeg reiste med mine barn, som oppførte seg pent. Allikevel en annen passasjerer ble irritert på dem. Vi nytet resten av turen på baksiden av skipet :)

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, helenamf2020
EspenLarsenHakkebo, Owner på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det var veldig trist å høre at barna ikke ble tatt godt imot av en av gjestene - vi etterstreber å være et familievennlig alternativ. Du skal vite at du og barna alltid er velkommen tilbake - og hele skipet skal være tilgjengelig for barn i alle aldre! :)

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Turen var helt utrolig, med meget hyggelig og kunnskapsrik besetning.
Fint vær og veldig mange havørner fikk vi også se.
Veldig behagelig tur med elektrisk båt.
Stoppet, og de filmet med undervannskamera som de visste rundt på båtens TVer. Flotte fjell innerst i Trollfjorden. Aldri kjedelig

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, royjohnsen

Tusen takk for hyggelig anbefaling, vi er veldig stolte av produktet vårt og det varmer med gode tilbakemeldinger!