Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
Anmeldt 9. august 2020

Båt med god utsikt fra panoramarom og ute på dekk. Stille motor gjorde turen fredelig. Guide ga passe mye info om ørn og naturen, og bebyggelse, men kunne med fordel også gjort presentasjonen på norsk, vi er tross alt i Norge!
Vi hadde forhåndsbestilt lunsj, og vi ble svært skuffet. Det var "kokt suppe på en spiker" og var ikke verdt pengene: Buljong og 3 små fiskebiter! Vi fikk en tynn brødskive til suppen. Dette trakk helhetsinntrykket ned, da man blir sulten av 3-4 timer på sjøen og man har gledet seg til mat ombord.
Firmaet er nytt og trenger tilbakemeldinger.
Anbefaler turen, men ta med egen mat/drikke.

1  Takk, Marsdama69
Anmeldt 8. august 2020

En flott båt og en fin båttur i vakkert landskap. Vi var heldige og fikk også med oss en konsert på turen. Så havørn og niser. God plass ombord.Litt overpriset.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, Trondheimer
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Stille,sakte innover Trollfjorden. Vakkert,nydelig vær. Flinke og informative mannskap. Se tareskogen med drone.minne for livet.++miljøvennlig

Takk, odnyjohanneh2017
Anmeldt 1. august 2020

Utrolig flott tur med en eksepsjonell båt med et fantastisk mannskap, som er både informative og serviceminded

Takk, Kimchristoffersen
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

. Fantastisk tur til Trollfjorden med Brim Explorer. Anbefales på det sterkeste. Mannskap var kunnskapsrik og tok godt vare på gjestene.

Takk, Bodulv B
EspenLarsenHakkebo, Owner på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Hei, det var en usedvanlig hyggelig tilbakemelding! Tusen takk, og velkommen igjen.