Henningsvær Kultur Tasting Cruise

Ulike måter å oppleve Brim Explorer på
Silent Trollfjord Cruise
108 anmeldelser
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Super tur til Trollfjorden. Vi fikk servert god fiskesuppe og gode vafler. Veldig hyggelige guider som slo seg ned og tok en prat. De var engasjerte og behjelpelige med kunnskap og tips til andre aktiviteter i Lofoten. Flott tur for å se Trollfjorden, havørn og masse flott natur. De ansatte var behjelpelige med pledd og stoler som gjorde at man kunne sitte ute selv om det blåste litt.

Takk, NoraSofie1
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en utrolig flott tur med Brim Explorer til Trollfjorden. Flott båt med panoramautsikt fra hele båten. Betjeningen var kunnskapsrike, imøtekommende og hyggelige.
Turen anbefales på det varmeste

1  Takk, 644sigmundf
Anmeldt 6. august 2021

Dette ble Svolværturens høydepunkt. Både min gamle mor og mine tre tenåringsbarn hadde en fantastisk tur, superhyggelige og hjelpsomme folk ombord og en styrmann som fikk alle til å føle seg velkommen. Vi blir gjerne med denne båten en annen gang også

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Barna_og_jeg
Anmeldt 29. november 2020

Helt fantastisk hvalsafari i Tromsø! Personalet var både vennlige, engasjerte og hadde masse kunnskap som de delte med oss! Det var fokus på bærekraftighet som vi satte stor prist på! Vi så masse hvaler, spiste fantastisk mat og fikk med oss en vakker fullmåne på veien tilbake til Tromsø! Anbefales på det sterkeste! Tusen takk <3

Dato for opplevelse: november 2020
Takk, ElisabethO285
EspenLarsenHakkebo, Manager på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. november 2020

Tusen takk for en veldig god tilbakemelding! Vi er utrolig stolte av mannskapet vårt, og det betyr mye for oss at våre gjester legger merke til hvor flinke de er! Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. september 2020 via mobile enheter

Vi var på 3-timers lunsj/boble tur. Fin båt og bra og effektiv service. Maten derimot.. Stusselig og relativ smakløs kyllingsalat og en liten kopp panecotta til dessert. Som velkomst var det Cava, blandet med eplemost. Maten bør forbedres. Ikke verdt prisen.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, terjer451
EspenLarsenHakkebo, Owner på Brim Explorer, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. oktober 2020

Tusen takk for tilbakemelding, vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre opplevelser, og setter pris på ærlige tilbakemeldinger. Vi er lei oss for at maten ikke levde opp til resten av opplevelsen. Vi tar dette med oss i dialogen med vår matleverandør.