FindHotel
eDreamsUSD 133
Agoda.comUSD 142
Priceline
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi synes systemet hotellet drev var helt topp for oss som ville komme og gå litt til selvvalgte og uvanlig tider. Rommet var veldig oppgradert og fint, hadde både god seng, kjøleskap, vannkoker og deilig dusj. Men det negative ved stedet var parkering, de gratisparkeringene på stedet fylles fort opp, så man må beregne inn 100-200 kr natten med parkering og da kan man like godt velge ett litt bedre hotell.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 9. desember 2019

Virker billig og ok for en natt på gjennomreise. Vinduene trekker og uler så man skulle tro det det er en brannalarm i nærheten som har gått berserk. Det trekker så mye fra døren at det høres ut som noen står å støvsuger konstant ute i gangen.. De som bor på rommene har ingen kontroll på styring av temperatur på rommet, det må reguleres med vinduet når det er for varmt. Hvis det er for kaldt får du nytt rom heldigvis. Ene rommet jeg bodde på måtte jeg teipe rundt listene på vinduet for og stoppe trekken. Ingen tilbud om mat som er normalt for et smarthotell, men det kjøkkenet som er tilgjengelig for bruk vil få hvem som helst til og vrikke ankelen d det dem snur seg i døren.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Rubski1
Anmeldt 4. august 2019 via mobile enheter

Bodde på Fast Hotel Lofoten (det er to i Svolvær) og det var helt greit. Fin størrelse på rommet og gode senger.
Hotellet er uten resepsjon så man får en SMS kode som gjelder for oppholdet og som benyttes ved inngang og til eget rom.
Frokost serveres i en kjølepose som henges opp utenfor døren om natten. Enkelt og greit, men ingen høydare heller.
God service på kontakttelefon/mail hvis man har spørsmål.
5 min. gange til torget, dagligvare og kjøpesenter.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Adventures67
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Du får på dagen for innsjekking en SMS med en kode til døren. Denne fungerer både til hotellets hovedinngang og til ditt hotellrom. Fra hovedinngangen kommer du rett inn i en heis- og trappegang. Ingen resepsjon, ingen ansatte. Rundt kl 00:00-01:00 henges det en kjølepose utenfor romdøren din. Denne inneholder frokosten din for dagen etter, for hotellet har ingen frokostsal. Kjøleposen består av et avlangt rundstykke, vakumpakket skinke og ost og et syltetøybeger. Dessuten en youghurt, en juiceboks og et eple. Dersom du ikke er våken når dette leveres er ikke noe av dette kjølig/kaldt på morgenen. Faktisk var det heller ikke kjølig ved levering. Heldigvis har rommet et lite kjøleskap, så pass på å få satt inn maten her på natten. Det vaskes og ryddes ikke på rommet i løpet av ditt opphold, så varer oppholdet ditt flere dager så blir i utgangspunktet ikke håndkleer bytter, senger redd opp, eller bad og rom sjekket.
Det er stive priser for overnatting i Svolvær, så i den sammenheng er Fast Hotell et billigere alternativ, men billig er det allikevel ikke. NOK 12-1300 for et dobbeltrom per natt føles ganske stivt tatt i betraktning at dette kun er et enkelt rom uten service og betjening. For en natt er det ok, men for lengre opphold anbefales andre alternativer.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, FFK1903
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Har overnattet på Fast hotell ved flere anledninger i forbindelse med jobbreiser i Lofoten. Helt ok hotell for ei natt eller to. Rommene er ganske små, og det er ikke tv. Iallefall ikke på enkeltrommene. Wi-Fi er litt ustabilt. Enkel frokost leveres på døren kvelden før. Et rundstykke med pålegg, pluss yoghurt og en frukt. Litt lite mat til frokost synes jeg. Rommene er ikke alltid rene, en gang sov jeg i sengklær som stinka parfyme som jeg antar ikke har gått av i vask etter forrige gjest... Småskittent i kriker og kroker, og noe var sølt på den ene veggen. Betal litt ekstra og få en litt bedre hotellopplevelse, det er mitt tips..

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, snipa