FindHotel
eDreams
Agoda.comUSD 159
EtripUSD 141
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Greit sted om du bare skal overnatte i Svolvær. Litt upersonlig med automatisk innsjekk/utsjekk uten personlig kontakt. Greie rom som har godt renhold. Kort avstand til flere gode spisesteder. Ikke egen parkering men du kan parkere i nærområdet mot å betsle en avgift.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet over en natt med vår hund, enkelt og finne fram, masse parkering i umiddelbar nærhet til hotellet. Må bettale litt, men dette har du råd til når du sparer alt fra 500-1200,-/ natt ved og bo her. Det er et helt vanlig hotelrom, med bra størrelse på bad, ingen tv eller frokost men dette trenger man ofte ikke. Kjempefornøyd

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 879sanderl
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig grei plass å bo for en natt. Sentralt og fint rom. Pluss for vannkoker på rommet, og kaffeautomat ved inngangen. Jeg var heldig å finne parkering som var gratis om natten, viss ikke blir det fort dyrt.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Stineshverdag
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi synes systemet hotellet drev var helt topp for oss som ville komme og gå litt til selvvalgte og uvanlig tider. Rommet var veldig oppgradert og fint, hadde både god seng, kjøleskap, vannkoker og deilig dusj. Men det negative ved stedet var parkering, de gratisparkeringene på stedet fylles fort opp, så man må beregne inn 100-200 kr natten med parkering og da kan man like godt velge ett litt bedre hotell.

Takk, dorthesKS
Anmeldt 9. desember 2019

Virker billig og ok for en natt på gjennomreise. Vinduene trekker og uler så man skulle tro det det er en brannalarm i nærheten som har gått berserk. Det trekker så mye fra døren at det høres ut som noen står å støvsuger konstant ute i gangen.. De som bor på rommene har ingen kontroll på styring av temperatur på rommet, det må reguleres med vinduet når det er for varmt. Hvis det er for kaldt får du nytt rom heldigvis. Ene rommet jeg bodde på måtte jeg teipe rundt listene på vinduet for og stoppe trekken. Ingen tilbud om mat som er normalt for et smarthotell, men det kjøkkenet som er tilgjengelig for bruk vil få hvem som helst til og vrikke ankelen d det dem snur seg i døren.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Rubski1