FindHotel
EtripUSD 112
eDreamsUSD 119
Lol.travel
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kusina og jeg hadde en natt her. Litt lite rom mtp at vi hadde med 2 kofferter. Du sjekker inn med en kode som mottas på sms. Det fungerte fint. Ikke tv på rommet, noe som var ganske kjipt da det var dårlig vær den dagen vi var der. Hotellet har veldig sentral beliggenhet. Ok størrelse på badet. 150cm dobbeltseng.

Ligger en restaurant i samme bygg med sushi og asiatisk mat- supergodt!!

Takk, Ailiskh
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Greit sted om du bare skal overnatte i Svolvær. Litt upersonlig med automatisk innsjekk/utsjekk uten personlig kontakt. Greie rom som har godt renhold. Kort avstand til flere gode spisesteder. Ikke egen parkering men du kan parkere i nærområdet mot å betsle en avgift.

1  Takk, John_Moen
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Vi bodde på hotellet over en natt med vår hund, enkelt og finne fram, masse parkering i umiddelbar nærhet til hotellet. Må bettale litt, men dette har du råd til når du sparer alt fra 500-1200,-/ natt ved og bo her. Det er et helt vanlig hotelrom, med bra størrelse på bad, ingen tv eller frokost men dette trenger man ofte ikke. Kjempefornøyd

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, 879sanderl
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Veldig grei plass å bo for en natt. Sentralt og fint rom. Pluss for vannkoker på rommet, og kaffeautomat ved inngangen. Jeg var heldig å finne parkering som var gratis om natten, viss ikke blir det fort dyrt.

Dato for oppholdet: august 2020
Reisetype: Reiste alene
Takk, Stineshverdag
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi synes systemet hotellet drev var helt topp for oss som ville komme og gå litt til selvvalgte og uvanlig tider. Rommet var veldig oppgradert og fint, hadde både god seng, kjøleskap, vannkoker og deilig dusj. Men det negative ved stedet var parkering, de gratisparkeringene på stedet fylles fort opp, så man må beregne inn 100-200 kr natten med parkering og da kan man like godt velge ett litt bedre hotell.

Takk, dorthesKS