Fantastisk opplevelse der mannskapet var prikken over i'en

Anmeldt 30. juni 2020
946idas
En helhetlig opplevelse i toppklasse!

Har benyttet meg av tjeneste deres opptil flere ganger, og guttene skuffer aldri! Råe maskiner og... les mer

Anmeldt 23. juli 2019
welathorori
Bodø, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Svolvær
Anmeldt 30. juni 2020

Vi var tre dager i Lofoten og fikk gleden av å dra på flere turer organisert av disse folka. Stødige sjåfører med masse røverhistorier, lokalkunnskap og ikke minst tålmodighet med en sjel fra innlandet. Profesjonelt opplegg der man følte seg trygg samtidig som det var fart og gøy. Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, 946idas
Anmeldt 23. juli 2019

Råe maskiner og utrolig dyktige guider. Fisk har vi også vært heldige med å få hver tur og møte med havørn. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, welathorori
Anmeldt 26. april 2019 via mobile enheter

Dette var en opplevelse å drøm om. Endelig fikk jeg kveite på stang som jeg har drømt om før mange år nu. 1,5m og 55kg kveite. Jeg anbefales til alle om de har lyst å fisk eller båt turer så er det en opplevelse man aldri kan glemme og må gjør. Jeg kommer tilbake for masse store fisk garantert. Tusen hjertelig takk for tur Mikke.

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Dreamer557711
Anmeldt 7. april 2019 via mobile enheter

Vi brukte Lets go fishing som båt da vi skulle på skitur utenfor allfarvei oppi en fjord. Kjapp og trygg måte å frakte 17 stk med skiutstyr. Stødig og god båt. Anbefales!

Dato for opplevelse: april 2019
Takk, Harry S
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Letsgofishing i svolvær er en opplevelse for livet som jeg aldri kommer til å glemme.350 kg på 3.5t. Vi ses igjen michal og geir.

Hilsen morten g

Dato for opplevelse: mars 2019