Booking.comUSD 154
ScandicHotels.comUSD 155
Orbitz.comUSD 154
Anmeldt 28. juli 2021

Enkle rom, men alt du trenger. God plass og fin utsikt. Enestående grei parkering foran hotellet. Kort spasertur inn til sentrum ( 4-5 min ), men stille beliggenhet.
Frokosten var suveren og spisesalen hyggelig. Betjeningen enestående i restauranten og resepsjonen. Anbefales varmt.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 14. juli 2021

Helt ok rom, utrolig bra frokost, kanskje litt dårlig utforming på hvordan frokosten sto, men alt i alt bra beliggenhet og bra service. Hotellet lå kanskje litt langt unna sentrum, dårlig oppmerking på hvor man skulle kjøre. Fant frem tilslutt.

Takk, Hotellgjestnr12345
Anmeldt 6. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Vestfjord Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Anmeldt 28. juni 2021

Anmeldt 19. juni 2021

Vi ankom hotellet på en mandag og skulle være til søndag. Var ganske fornøyd med rommet. Frokosten var helt Ok. Rengjøring av rommet var ganske bra, helt til siste dag. Da ble ikke rommet rengjort i det hele tatt, tomt for toalettpapir og håndklær. Der var ett stort minus ved oppholdet. Ellers vil jeg si at det var veldig lytt der vi boddei 3.etg, hørte nesten hva de snakket om i rommet ved siden av. Beliggenheten til hotellet var meget bra, kun noen minutter å spasere til sentrum.

Romtips: Føltes nesten som å være på leirskole. Ønsker man litt mer hotellfølelse, bør du velge noe annet
1  Takk, tanjaParga
Tina Solem-Henriksen, Sales på Scandic Vestfjord Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2021

Hei Tanja,

Takk for din tilbakemelding, den setter vi stor pris på! Det er veldig beklagelig å høre at rommet ikke ble rengjort siste dagen, slik skal det ikke være - og vil bli tatt videre! Takk for at du gir oss beskjed, og igjen - beklager så mye for dette.

Ønsker deg en fin dag!

mvh.