Booking.comUSD 145
ScandicHotels.comUSD 145
Trip.comUSD 154
Anmeldt 31. juli 2021

Hotellet er ganske overpriset. Forholdsvis eldre rom med overmalte vegger og dårlig ventilasjon, sengene er gode, dårlig med stikkontakter i rommet, ikke nok stikkontakter til rommets lampe!
Frokosten er helt ok, men ikke helt Scandic stil. Hotellet er kun åpen i sesong, som nok gjør at det ikke her helt up too date. Burde vært rimeligere, men postitivt med gratis parkering utenfor,

Takk, josteinl595
Anmeldt 28. juli 2021

Enkle rom, men alt du trenger. God plass og fin utsikt. Enestående grei parkering foran hotellet. Kort spasertur inn til sentrum ( 4-5 min ), men stille beliggenhet.
Frokosten var suveren og spisesalen hyggelig. Betjeningen enestående i restauranten og resepsjonen. Anbefales varmt.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 14. juli 2021

Helt ok rom, utrolig bra frokost, kanskje litt dårlig utforming på hvordan frokosten sto, men alt i alt bra beliggenhet og bra service. Hotellet lå kanskje litt langt unna sentrum, dårlig oppmerking på hvor man skulle kjøre. Fant frem tilslutt.

Takk, Hotellgjestnr12345
Anmeldt 6. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Gunhild Laundal, Daglig leder på Scandic Vestfjord Lofoten, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. juli 2021

Anmeldt 28. juni 2021