Booking.comUSD 146
Anmeldt 22. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Anmeldt 8. august 2021

Bodde på dette hotellet i 3 dager i august 2021. Ankom hotellet etter kl 15.00 på innsjekkdagen, rommet var ikke klart og vi ble ikke tildelt et annet rom men måtte vente til rommet var ferdigvasket. Rommet bar preg av rengjøring under stressende forhold; skitten do, dårlig støvsuget, masse søppel og støv bak sofa ++. Klaget på dette og fikk tildelt et nytt rom med bedre usikt men også dette rommet bar preg av dårlig rengjøring over tid pluss utdatert bad med sprekk i flisene osvosv. Veldig veldig bra frokost, noe som gjorde opplevelsen av dette hotellet bedre, heldigvis. Veldig tynne vegger på rommene, man kan høre sidemannen snorke gjennom veggen på natten, noe som gjorde oppholdet litt slitsomt. Siste natta var det full fest i underetasjen som betydde nok en natt med dårlig søvn. Her betaler man veldig mye for veldig lite, dessverre. Det nyeste Thon hotellet ligger rett ved siden av og koster det samme/ mindre, så for vår del blir det Thon neste gang vi besøker Svolvær. Veldig hyggelige ansatte i frokostsalen som absolutt gjorde dagene mye bedre gjennom å servere den nydelige frokosten, da! :)

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Dagayo
Anmeldt 4. august 2021

OK familierom + for 3 gode senger, hyggelig resepsjons og restaurant personale, men renhold trekker ned opplevelsen-rommet ble ikke rengjort ved flere anledninger selv om dette ble påpekt. Badet trenger oppgradering og fungerende varmekabler.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, bjotynni
Anmeldt 31. juli 2021

Hotellet er ganske overpriset. Forholdsvis eldre rom med overmalte vegger og dårlig ventilasjon, sengene er gode, dårlig med stikkontakter i rommet, ikke nok stikkontakter til rommets lampe!
Frokosten er helt ok, men ikke helt Scandic stil. Hotellet er kun åpen i sesong, som nok gjør at det ikke her helt up too date. Burde vært rimeligere, men postitivt med gratis parkering utenfor,

Takk, josteinl595
Anmeldt 28. juli 2021

Enkle rom, men alt du trenger. God plass og fin utsikt. Enestående grei parkering foran hotellet. Kort spasertur inn til sentrum ( 4-5 min ), men stille beliggenhet.
Frokosten var suveren og spisesalen hyggelig. Betjeningen enestående i restauranten og resepsjonen. Anbefales varmt.

Takk, Jens Petter S