“Lunsj”
Anmeldelse av Jordbaerpikene

Jordbaerpikene
Vurdert som nr. 17 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Ikke noe sted jeg kommer tilbake til. Der fløt over etter kunder som hadde vært der, ikke ryddet de av bordene eller vasket de-slik var det flere timer der. Skikkelig grisete og fælt.

Dato for besøk: august 2020
Takk, anitad107

Anmeldt 7. mars 2020

Valgte spinatpai med en liten salat ved siden av, ikke spesielt godt, men det gikk ned fordi jeg var sulten. Kona valgte en taisuppe som hadde smaken av Thailand men heller ikke mer. Suppen hadde alt for store løk/grønnsaksbiter som passet dårlig til å spise med skje. Dyrt og ikke spesielt godt - Det er andre gangen vi spiser lunch på denne kjeden, det blir nok til at vi skygger unna neste gang vi skal ha lunch ute.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, Per741
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

God mat, men dyrt. Snevert allergi-tilbod. Reint og ryddig lokale. Litt sur dame i kassen første gongen vi var der, andre gongen var ho blid.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, EirenN1
Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

De har veldig god mat og kaker, men rettene varierer litt etter hvem som er kokk. Det har vært en del problemer med støy fra lekestativet rett ved, men dette er blitt noe dempet nå nylig. God kaffe, gratis påfyll.

Dato for besøk: april 2019
1  Takk, swirlial
Anmeldt 29. mars 2019 via mobile enheter

Er veldig dyrt dær og masse skrikende unger som foreldrene ikke gidder å snakke til. Selv for et lite kake stykke. Veldig leit siden de har god mat der.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, SolsaurusRex

Reisende som så på Jordbaerpikene, så også på

Har du vært i Jordbaerpikene? Del dine erfaringer!