“Veldig skuffende!”
Anmeldelse av Duus Matverk

Duus Matverk
Vurdert som nr. 19 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffende! Har vært på samme cafe i Narvik og bestilte akkurat det samme. To helt forskjellige baguetter. Utrulig dårlig service i tillegg. Kokken kastet nærmest maten på bordet

Takk, MarieO1605

Anmeldt 2. juli 2020

Tok lang tid før vi fikk maten og rettene ble ikke servert samtidig. Hamburgeren ble servert kald og chipsen kom lenge etter. Jeg måtte varme burgeren i mikroen.

Takk, kristin31415
Anmeldt 2. juli 2020

Maten kom kjempe sent og vi fikk den kald. Virket som det er null kommunikasjon mellom ansatte. Anbefales ikke!!

Takk, Serine_tr
Anmeldt 26. juli 2019

Bestilte to stk «veganske falaffelburgere» da en av oss er svært allergisk mot spesielt egg. Da vi fikk maten etter meget lang venting serverte de den med aioli (egg). Krise at de ansatte ikke engang vet hva de har på menyen. Da de ansatte ble konfrontert med dette svarer de enkelt: «det vet jeg ikke hvordan vi skal løse». Etter mye om og men får vi servert en ny burger, nå uten aioli. Skuffende og trasig cafébesøk. Kommer ikke til å gjentas, og ville ikke anbefalt dette videre.
Maten var ålreit, derav 2/5.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Andreaskk256
Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Stede ser utrolig fint ut og man tenker at her er det en god lunsj.... Vi bestilte dagens sandwich med ulikt innhold til 160 kr+ og pølser til jenta vår på 2! Utrolig mange på jobb, men måtte purre på at de fylte opp vannet! Så ut som folk bare vimsa rundt der!

Når maten først kommer, er det 2 grovskiver med 4 små biter med kylling (overhode ikke rent kjøtt) og klam bacon, ved siden av er det sørland chips!?!? Og en salat bestående av veldig lite sylta rødløk (som var god) 2 cherry tomater og en mengde med salat mix og tzatziki! En veldig rar kombinasjon som overhode ikke funket og ingen av dele var spesielt gode!
I tillegg til dette kom pølsene til 2 åringene nesten 15 min etter vår mat noe som overhode ikke var populært for henne og endte med at det trakk utrolig ut!

Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna dette stede og ikke la seg lure som oss! Lite mat til mye penger! Det beste med det hele endte med å være 2 åringen sin mat!

Styr unna!!!!!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Hanna H

Reisende som så på Duus Matverk, så også på

Har du vært i Duus Matverk? Del dine erfaringer!