“Kald burger!”
Anmeldelse av Duus Matverk

Duus Matverk
Vurdert som nr. 18 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Maten ble servert etter 10 minutter og det var smekkfullt lokale en lørdags formiddag. Burgeren var kald, men smakte ok.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, kenthroger

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Veldig skuffende! Har vært på samme cafe i Narvik og bestilte akkurat det samme. To helt forskjellige baguetter. Utrulig dårlig service i tillegg. Kokken kastet nærmest maten på bordet

Takk, MarieO1605
Anmeldt 2. juli 2020

Tok lang tid før vi fikk maten og rettene ble ikke servert samtidig. Hamburgeren ble servert kald og chipsen kom lenge etter. Jeg måtte varme burgeren i mikroen.

Takk, kristin31415
Anmeldt 2. juli 2020

Maten kom kjempe sent og vi fikk den kald. Virket som det er null kommunikasjon mellom ansatte. Anbefales ikke!!

Takk, Serine_tr
Anmeldt 26. juli 2019

Bestilte to stk «veganske falaffelburgere» da en av oss er svært allergisk mot spesielt egg. Da vi fikk maten etter meget lang venting serverte de den med aioli (egg). Krise at de ansatte ikke engang vet hva de har på menyen. Da de ansatte ble konfrontert med dette svarer de enkelt: «det vet jeg ikke hvordan vi skal løse». Etter mye om og men får vi servert en ny burger, nå uten aioli. Skuffende og trasig cafébesøk. Kommer ikke til å gjentas, og ville ikke anbefalt dette videre.
Maten var ålreit, derav 2/5.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Andreaskk256

Reisende som så på Duus Matverk, så også på

Har du vært i Duus Matverk? Del dine erfaringer!